کارواش 150 بار هوم لایت مدل HPW-150S

آخرین بروزرسانی: 27 بهمن 1400
کارواش 150 بار هوم لایت مدل hpw 150s

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • کارواش 150 بار هوم لایت مدل HPW-150S

  • دارای سیستم شیلنگ جمع کن دستی
  • دارای چرخ جهت راحتی در حمل و نقل
  • دارای سیستم مکش آب
  • مجهز به سیستم نازل پاشش کف
  • قابلیت تنظیم فشار آب
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی کارواش 150 بار هوم لایت مدل HPW-150S

کارواش 150 بار هوم لایت مدل HPW-150S

کارواش صنعتی هوم لایت مدل HPW-150S

شرکت اطلس کوشا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات AEG آلمان در ایران با تکیه بر بیش از 50 سال سابقه درخشان در امر واردات، فروش و انجام خدمات پس از فروش ابزارهای برقی، بادی و بنزینی به مشتریان خود وعده می دهد که با رعایت اصل مشتری مداری، خدمات ذیل را به نحوی شایسته به تمامی مصرف کنندگان محصولات تحت عرضه خود که همگی با کارت گارانتی معتبر این شرکت عرضه می گردند، ارائه دهد.

کارواش 150 بار هوم لایت دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی است با حداکثر فشار 150 که میزان خروج آبی که برای آن بیان شده است 6/67 لیتر در دقیقه و نهایت قدرت این کارواش 2000 وات می باشد .

کارواش ابزاری است مناسب جهت نظافت منزل و یا محیط کار که هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم در مصرف آب صرفه جویی می کند , کارواش 150 بار هوم لایت با قدرت 2000 وات خود توانایی دارد تا آب را با فشار 150 بار به بیرون بپاشد , میزان مصرف آب این ابزار صنعتی کم و به اندازه 6/67 لیتر در دقیقه می باشد .

کارواش 150 بار هوم لایت محصولی از کشور آلمان می باشد که شرکت هوم لایت آن را با رنگ قرمز و به مدت بیست و پنج  ماه گارانتی به بازار عرضه کرده است , وزن این دستگاه 14 کیلوگرم و دارای لوازم جانبی چون : پنج متر شلنگ , تفنگ , نازل دو حالته , دارای شلنگ جمع کن , دسته و همچنین چرخ جهت حمل آسان دستگاه می باشد , همچنین کارواش 150 بار هوم لایت قابلیت مکش مایعات را دارد .

کارواش 150 بار homelite دارای دینام می باشد که ویژگی مهمی در این دستگاه محسوب می شود چون سبب می شود عمر دستگاه بالاتر برود و در مدت زمان بالاتری برای شما کار کند .

برند های معروف و معتبری چون بوش، رونیکس، ماکیتا، توسن، متابو، میلواکی، دیوالت، آاگ و … در فروشگاه مهد ابزار در دسترس شما قرار گرفته است تا با مقایسه آن ها با یکدیگر متناسب با نیاز و خواسته خودتان محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است.

کارواش صنعتی هوم لایت مدل HPW-150S

ادامه مطلب بستن