فرز انگشتی گلو بلند AEG مدل GSL-600E

آخرین بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1403
فرز انگشتی گلو بلند aeg مدل gsl 600e

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • فرز انگشتی گلو بلند AEG مدل GSL-600E

  • مناسب جهت صاف و صیقلی کردن سطوح فلزی
  • دارای موتور پرقدرت
  • دارای طراحی ارگونومیک
  • دارای کابل برق 4 متری
  • 25 ماه ضمانت شرکت اطلس کوشا
  •  

     

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی فرز انگشتی گلو بلند AEG مدل GSL-600E

فرز انگشتی گلو بلند AEG مدل GSL-600E

فرز انگشتی گلو بلند AEG مدل GSL-600E

شرکت اطلس کوشا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات AEG آلمان در ایران با تکیه بر بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در امر واردات، فروش و انجام خدمات پس از فروش ابزارهای برقی، بادی و بنزینی به مشتریان خود وعده می دهد که با رعایت اصل مشتری مداری، خدماتی را به نحوی شایسته به تمامی مصرف کنندگان محصولات تحت عرضه خود که همگی با کارت گارانتی معتبر این شرکت عرضه می گردند، ارائه دهد .

فرز انگشتی گلو بلند AEG محصولی تولیدی در کشور آلمان می باشد که در رنگ نارنجی , وزنی به اندازه ۱٫۳ کیلوگرم و دو سال گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی دستگاه و همچنین همراه لوازمی چون : آچار و کولت ۶ میلیمتری به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

فرز انگشتی گلو بلند AEG ابزاری است که برای کارهای مینیاتوری مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از دیگر کاربرد های آن می توان به استفاده در کارهای صنعتی , براده برداری بر روی چوب , انواع فلزات مانند : استیل , چودن , برنج و فولاد اشاره کرد .

فرز انگشتی گلو بلند AEG توانایی دارد تا انواع سرهای فرز انگشتی را در حالت های مختلف به خود بگیرد , فرز انگشتی گیربکسی در صنعت ماشین سازی , برای سایش منافذ ریز و همچنین برای مجسمه سازی مورد استفاده قرار می گیرد .

فرز انگشتی گلو بلند AEG دارای مشخصاتی می باشد که به کاربران در آشنایی و بهره بیشتر از محصول کمک خواهد کرد که از جمله آن میتوان به نهایت قدرت ۶۰۰ وات , دور آزاد ۱۰۰۰۰ الی ۲۹۰۰۰ دور در دقیقه , دارای حداکثر قطر صفحه سنگ ۴۰ میلیمتر , طول کابل ۴ متری اشاره کرد و همچنین مجهز به کلید الکترونیکی جهت تنظیم سرعت ( کلید گازی ) می باشد .

مهد ابزار، امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات با برندهای مختلف، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید .
فرز انگشتی گلو بلند AEG مدل GSL-600E

فرز انگشتی گلو بلند AEG مدل GSL-600E

 

ادامه مطلب بستن