شیار زن دو تیغ AEG مدل MFE-1500

آخرین بروزرسانی: 28 فروردین 1403
شیار زن دو تیغ aeg مدل mfe 1500

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • شیار زن دو تیغ AEG مدل MFE-1500

  • امکان تنظیم عمق برش بین 8 تا 26 میلیمتر
  • دارای 4 متر کابل
  • مجهز به مکش گرد و غبار
  • دارای کیف حمل , آچار تعویض تیغه
  • 25 ماه ضمانت شرکت اطلس کوشا
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی شیار زن دو تیغ AEG مدل MFE-1500

شیار زن دو تیغ AEG مدل MFE-1500

شیار زن دو تیغ AEG مدل MFE-1500

شرکت اطلس کوشا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات AEG آلمان در ایران با تکیه بر بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در امر واردات، فروش و انجام خدمات پس از فروش ابزارهای برقی، بادی و بنزینی به مشتریان خود وعده می دهد که با رعایت اصل مشتری مداری، خدمتی را به نحوی شایسته به تمامی مصرف کنندگان محصولات تحت عرضه خود که همگی با کارت گارانتی معتبر این شرکت عرضه می گردند، ارائه دهد .

شیار زن دو تیغ AEG که برای شما معرفی می شود محصولی تولیدی از کشور آلمان می باشد که به رنگ نارنجی , دو سال گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی , وزنی به اندازه ۴٫۱ کیلوگرم و همراه لوازمی چون : کیف مخصوص , قلم , آچار مخصوص تعویض تیغه , آداپتور مکش و آچار به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

شیار زن دو تیغهAEG دارای این ویژگی میباشد که میتوان از آن هم به صورت دو تیغ و هم تک تیغ استفاده کرد , کاربرانی که در ساختمان فعالیت میکنند باید بدانند که میوانند از این دستگاه برای لوله کشی برق و نیز لوله کشی آب استفاده کنند .

نکته ای که دانستن آن مفید است این می باشد که : برای جلو گیری از خرابی شیار زن دو تیغ AEG باید حتما در جایی که کار میکنید دیوار روبه رویی آن را مرطوب کنید و چون در اثر کار کردن گرد و خاک بلند میشود باید کاربر دستگاه را خاموش کند و بعد دوباره از آن استفاده کند .

همچنین نکته دیگر این می باشد که روی دستگاه شیار زن لوله ای دارد که به آن خرطوم جاروبرقی و یا خرطوم وصل میشود , خرطوم را از محیط دور کنید تا گرد و خاک به دستگاه وارد نشود , فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است.

مشخصاتی که برای شیار زن دو تیغ AEG بیان شده است عبارتند از : قدرت ۱۵۰۰ وات , قطر دیسک ۱۲۵ میلیمتری , دور آزاد دستگاه ۹۵۰۰ دور در دقیقه , عمق شیار آن ۲۶-۸ میلیمتر , عرض شیار دستگاه ۳۰-۸ میلیمتر , دارای طول کابل ۴ متری , مجهز به گردگیر , دارای کیف پلاستیکی و قابلیت عملکرد بهتر با مته الماسه می باشد .

شیار زن دو تیغ AEG مدل MFE-1500

 

ادامه مطلب بستن