دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن مدل 9926-SC

آخرین بروزرسانی: 12 مرداد 1401
دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن مدل 9926 sc

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن مدل 9926-SC

  • مجهز به سه نظام اتوماتیک فلزی
  • دارای کلید برق مدل گازی
  • مجهز به شستی چپ گرد و راست گرد مجزا از کلید برق
  • دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعریق
  • مجهز به گیربکس دو سرعته
  • دارای چراغ LED
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن مدل 9926-SC

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن مدل 9926-SC

دریل پیچ گوشتی ۱۴٫۴ ولت توسن مدل 9926-SC

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

دریل شارژی ۱۴٫۴ ولت توس شامل ویژگی هایی چون : دارای سرعت در حالت بی باری ۴۰۰ و ۱۵۰۰ دور بر دقیقه که حداکثر تعداد دوری که دستگاه به صورت آزاد می تواند در مدت یک دقیقه بچرخد را سرعت در حال بی باری می گویند , قطر سه نظام این دستگاه از ۰٫۸ الی ۱۰ میلیمتر , حداکثر گشتاور ۴۰ نیوتن متر و تعداد گشتاور قابل تنظیم آن ۱+۱۶ بیان شده است .

دریل شارژی ۱۴٫۴ ولت توسن قابلیت سوراخ کاری در چوب و فلز را داراست و حداکثر قطر سوراخکاری آن در چوب و فلز به ترتیب ۲۵ و ۱۰ میلیمتر می باشد , نوع باتری دریل شارژی معرفی شده نیکل - کادمیوم و ظرفیت باتری دستگاه ۱/۳ آمپر - ساعت و همچنین زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری یک ساعت می باشد .

دریل شارژی ۱۴٫۴ ولت توسن محصول تولیدی از کشور چین می باشد که در رنگ آبی , وزنی به اندازه ۱٫۵ کیلوگرم , شش ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همراه لوازمی چون : سر پیچ گوشتی چهارسو , تبدیل سر پیچ گوشتی , قلاب مخصوص کمری , باتری اضافه و شارژر به بازار ابزار آلات صنعتی عرضعه شده است .

دریل ابزاری است که از آن برای سوراخ کردن قطعات چوبی و فلزی بهره می برند , فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .
دریل پیچ گوشتی ۱۴٫۴ ولت توسن مدل 9926-SC

دریل پیچ گوشتی ۱۴٫۴ ولت توسن مدل 9926-SC

ادامه مطلب بستن