دریل 13 ضربه ای توسن مدل 0022-D

آخرین بروزرسانی: 23 خرداد 1401
دریل 13 ضربه ای توسن مدل 0022 d

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل 13 ضربه ای توسن مدل 0022-D

  • دارای دو حالت کاری ( دریل – دریل چکشی )
  • مجهز به شستی چپ گرد و راست گرد
  • دارای سه نظام آچار خور
  • دارای سیستم ضربه زن قدرتمند
  • مجهز به کلید برق دیمردار
  • دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعریق
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل 13 ضربه ای توسن مدل 0022-D

دریل 13 ضربه ای توسن مدل 0022-D

دریل 13 ضربه ای توسن مدل 0022-D

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد یم تا با گرده همایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید .

 

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

دریل ۱۳ چکشی توسن با قدرت بالای خود قابلیت سوراخکاری انواع فلزات ازجمله آهن , استیل و آلومینیوم را داراست , همچنین با قابلیت چکشی خود میتواند دیوارهای سرامیکی , گرانیتی و گچی را به راحتی سوراخ کند . دریل ۷۵۰ وات توسن دارای سیستم چپ و راست گرد و راست گرد میباشد که به وسیله آن میتوان از فنرهای لوله بازکنی و باز و بسته کردن پیچ استفاده کرد , این دستگاه دارای کلید دیمر میباشد که توسط آن میتوان دور در دقیقه که همان سرعت است تنظیم کرد .

دریل ۷۵۰ وات توسن دارای لوازم جانبی از قبیل دسته , میله تنظیم عمق سوراخکاری و آچار سه نظام میباشد , همچنین دریل ۱۳ چکش دار توسن دارای ۶ ماه ضمانت شرکتی میاشد که کاربران گرامی میتوانند از خدمات پس از فروش این شرکت توسط فروشگاه اینترنتی مهد ابزار بهرمند شوند .

دریل 13 ضربه ای توسن مدل 0022-D

دریل 13 ضربه ای توسن مدل 0022-D

ادامه مطلب بستن