تخریب کن 11 کیلویی هیوندای

آخرین بروزرسانی: 11 مهر 1402
تخریب کن 11 کیلویی هیوندای

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • تخریب کن 11 کیلویی هیوندای

    تخریب کن 11 کیلویی هیوندای به همراه لوازم جانبی چون : دو عدد قلم , کیف و زغال اضافه میباشد , سیستم قلم گیر این ابزار سه نظام پنچ شیار بیان شده است .

    #تخریب_کن_11_کیلویی

    #تخریب_کن_11-کیلویی_هیوندای

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی تخریب کن 11 کیلویی هیوندای

تخریب کن 11 کیلویی هیوندای

تخریب کن 11 کیلویی هیوندای

نمایندگی انحصاری هیوندای در ابزارها ، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در ایران و خاورمیانه فعالیت خود را در بازار ایران از سال 1389 شروع نموده و از آغاز فعالیت خود توانسته است با اتکا بر نیروهای متخصص خود ، دانش فنی ، شناخت کامل از بازار ایران و همچنین با پشتوانه کیفیت  ، تنوع و  قیمت مناسب محصولات هیوندای کاملا در بازار ایران خود را معرفی نموده و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است و اکنون یکی از برندهای مطرح در این بازار میباشد بگونه ای که ظرف مدت کوتاهی این مجموعه توانسته است بیش از 180 مرکز فروش و خدمات پس از فروش را در کل ایران راه اندازی نماید و پاسخگوی نیاز متقاضیان و مشتریان محترم خود باشد.

تخریب کن 11 کیلویی هیوندای محصولی تولید شده در کشور کره می باشد که به رنگ سرمه ای , یک سال گارانتی , وزنی به اندازه 1 کیلوگرم و در مدل HP1625MDH به بازار ابزرآلات صنعتی عرضه شده است .

تخریب کن 11 کیلویی هیوندای مناسب برای کندن بتن , آسفالت , تخریب کرددن فوندانسیون های ساختمانی می باشد و در مصارف ساختمانی و کارهای صنعتی و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد , از این تخریب کن میتوان برای کندن چاه نیز استفاده کرد که اگر در هنگام کار به تخت سنگ گرانیتی برخورد کند می تواند آن را هم بکند .

تخریب کن 11 کیلویی هیوندای به همراه لوازم جانبی موجود می باشد که عبارتند از : دو عدد قلم , کیف و زغال اضافه , سیستم قلم گیر این ابزار سه نظام پنچ شیار می باشد , خوب است بدانیم که تخریب کن 11 کیلویی هیوندای دارای ویژگی هایی چون : با نهایت قدرت 1600 وات توانایی دارد تا سرعت دستگاه را از صفر تا 1100 دور در دقیقه  به گردش درآورد .

از دیگر قابلیت های تخریب کن 11 کیلویی HYUNDAI دارای ولتاژ 220 ولت, نرخ ضربه آن از 1000 تا 1900 در دقیقه, دارای سیستم گردش ضربه ای , توان ضربه دستگاه 25-6 ژول می توان بیلن کرد .

تخریب کن 11 کیلویی هیوندای

تخریب کن 11 کیلویی هیوندای

ادامه مطلب بستن