بتن کن سه حالته AEG مدل KH24-lXE

آخرین بروزرسانی: 28 فروردین 1403
بتن کن سه حالته aeg مدل kh24 lxe

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • بتن کن سه حالته AEG مدل KH24-lXE

  • قابلیت تعویض آسان و سریع سه نظام
  • امکان غیرفعال سازی حالت دریل یا چرخش
  • دارای دسته نرم وراحت
  • سرعت گردش آزاد 1500 دور در دقیقه
  • دارای مکانیزم رفت و بازگشت
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی بتن کن سه حالته AEG مدل KH24-lXE

بتن کن سه حالته AEG مدل KH24-lXE

بتن کن سه حالته AEG مدل KH24-lXE

شرکت اطلس کوشا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات AEG آلمان در ایران با تکیه بر بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در امر واردات , فروش و انجام خدمات پس از فروش ابزارهای برقی , بادی و بنزینی بهمشتریا خود وعده میدهد که با رعایت اصل مشتری مداری , خدماتی را به مصرف کنندگان ارایه کند .

دریل بتن کن سه حالته AEG یکی از بی نظیر ترین دریل بتن کن های موجود در بازار میباشد , دریل بتن کن آاگ با قدرت ۷۲۰ وات خود توانسته به راحتی بتن های اکباتان را با بالاترین قدرت سوراخ کند .

دریل بتن کن سه حاله AEG با وزن ۲٫۴ کیلوگرم خود موجب خستگی زودرس کابر نمیگردد , دریل بتن کن آاگ با ۷۲۰ وات توان خود این امکان را به کاربر میدهد تا به طور مکرر و پی در پی از امکانات این دستگاه بهرمند شود .

از دیگر قابلیت های این دستگاه این است که سوراخکاری در بتن تا قطر ۲۴ میلینتر , مته کاری در فولاد با قطر ۱۳ میلیمتر و همچنین سوراخکاری در چوب تا قطر ۳۰ میلیمتر را به راحتی و بدون پیش راه و پس راه انجام میدهد .

مقدار نیروی وارد شده بر جسم که بر حسب ژول محاسبه میشود در بتن کن سه حالته AEG با مقدار ۲٫۷ ژول میباشد , سرعت آزاد این دستگاه از صفر تا ۱۵۰۰ توسط کلید گازی قابل تنظیم است و همچنین ظرفیت تخریب این دستگاه در دقیقه از صفر تا ۴۵۰۰ قابل تغییر است .

دریل بتن کن آاگ دارای سه نظام اضافه جهت سوراخکاری در چوب و انواع فلزات میباشد , دریل بتن کن های ااگ دارای سیستم چپ و راست گرد میباشد , از لوازم جانبی این دستگاه میتوان به دسته کمکی , میله تنظیم عمق سوراخکاری , سه نظام اضافه و کیف مخصوص اشاره کرد ,شرکت اطلس کوشا ابزار الات برقی خود را با ۲۵ ماه ضمانت به بازار ارایه میکند .

بتن کن سه حالته AEG مدل KH24-lXE

بتن کن سه حالته AEG مدل KH24-lXE

 

ادامه مطلب بستن