دریل نمونه بردار AEG مدل B4-1050

آخرین بروزرسانی: 27 خرداد 1402
دریل نمونه بردار aeg مدل b4 1050

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل نمونه بردار AEG مدل B4-1050

  • دارای طول کابل ۴ متری
  • مجهز به گیربکس چهار سرعته
  • مجهز به گیربکس فلزی
  • قابلیت مته کاری در فولاد , آلومینیوم و چوب
  •  

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل نمونه بردار AEG مدل B4-1050

دریل نمونه بردار AEG مدل B4-1050

دریل نمونه بردار AEG مدل B4-1050

شرکت اطلس کوشا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات AEG آلمان در ایران با تکیه بر بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در امر واردات، فروش و انجام خدمات پس از فروش ابزارهای برقی، بادی و بنزینی به مشتریان خود وعده می دهد که با رعایت اصل مشتری مداری، خدماتی را به نحوی شایسته به تمامی مصرف کنندگان محصولات تحت عرضه خود که همگی با کارت گارانتی معتبر این شرکت عرضه می گردند، ارائه دهد .

دریل نمونه بردار AEG یکی از ابزار های برقی موجود می باشد که در کشور آلمان به تولید رسیده است و در رنگ نارنجی , وزنی به اندازه ۹٫۷ کیلوگرم و همچنین دو سال گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

مشخصات و ویژگی هایی در مورد دریل نمونه بردار AEG بیان شده است که در کاربرد و آشنایی بیشتر کاربران را یاری می کند که از جمله می توان به نهایت قدرت ۱۰۵۰ وات , گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر , دور آزاد ۲۲۰/۲۶۰/۳۵۰/۴۲۰ دور در دقیقه اشاره کرد .

دریل نمونه بردار AEG دارای طول کابل ۴ متری , مجهز به گیربکس ۴-۱ , مجهز به دریل ساده , مجهز به گیربکس فلزی و همچنین قابلیت مته کاری در فولاد تا قطر ۳۲ میلیمتر , در آلومینیوم تا ۶۴ میلیمتر و در چوب تا ۵۲ میلیمتر را دارا می باشد .

دریل نمونه بردار یکی از دریل ها می باشد که از آن برای ایجاد سوراخ با قطر بالا استفاده می کنند , حتی مسلح را نیز در سوراخ کاری برش می دهد و به خاطر قیمت بالا در پروژه های خاص کاربرد دارد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

 

دریل نمونه بردار AEG مدل B4-1050

دریل نمونه بردار AEG مدل B4-1050

ادامه مطلب بستن