انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

IRANPOTK mandrel type 8mm fs 101026

  • ساخت ایران
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • حاوی نگهدارنده
  • دارای پوشش سیاه‌کاری

کد محصول: 145719

برچسب:

مهد ابزار
گارانتی 18 ماهه قالب فروشگاهی پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
ارسال رایگان سفارشات
خرید بالای دو میلیون
ضمانت بازگشت کالا
تا 30 روز پس از خرید
ضمانت اصالت کالا
ابزار آلات اصیل و معتبر
مشاوره تخصصی رایگان
خرید آگاهانه ابزار آلات
نقد و بررسی
سنبه تایپ 8 میلیمتری ایران پتک مدل FS 101026

سنبه تایپ ایران پتک مدل FS 101026

سنبه در تولید قطعات مخروطی مانند مخروط و زنگ نیز استفاده می‌شود. در فرآیند تراشکاری، از این محصول برای نگه داشتن قطعه کار در محل چرخاند و ماشین‌کاری آن استفاده می‌شود. این وسیله ابزار ضروری در ماشینکاری دقیق هستند. آن‌ها در انواع و پیکربندی‌های مختلف وجود دارند و از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. هنگام انتخاب این ابزار، مهم است که نوع قطعه کار ماشین‌کاری شده و همچنین سطح دقت مورد نیاز را در نظر بگیرید. با این دستگاه عملیات ماشین‌کاری دقیق را می‌توان با سهولت و کارایی انجام داد و قطعات با کیفیت تولید کرد که سخت‌ترین مشخصات را برآورده می‌کند.


قابلیت‌ها

  • سایز: 8 میلیمتر
  • جنس: فولاد
  • کشور سازنده: ایران
  • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا


کلام آخر:

ویژگی و کاربرد سنبه تایپ 8 میلیمتری ایران پتک مدل FS 101026 جهت آشنایی بیان شد. با رجوع به مجله اینترنتی در سایت مهد ابزار می‌توانید با برند و محصولات متنوع ما آشنا و اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

021-66751900

contact us


    IRANPOTK mandrel type 8mm fs 101026

    توضیحات تکمیلی
    سنبه تایپ 8 میلیمتری ایران پتک مدل FS 101026
      برند ایران پتک - Iran Potk
      سنبه تایپ 8 میلیمتری ایران پتک مدل FS 101026

      ایران پتک ( Iran Potk ) :
      کارخانجات ایران پتک مستقر در شهرک صنعتی اراک از ابتدای سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را در زمینه ابزارآلات دستی آغاز کرد و در ادامه فعالیت خود محصولات دیگری نیز به بازار عرضه نمود .

      برند ایران پتک مشتمل بر واحدهای طراحی ، قالبسازی ، ابزارسازی ، فورج (آهنگری گرم) ، ماشین کاری ، جوشکاری ، پرسکاری ، آبکاری , سیاهکاری ، عملیات حرارتی ، رنگ کاری ، درودگری ، دایکست آلومینیوم ، سوهان ، تزریق پلاستیک ، مونتاژ و بسته بندی است که هر یک به نوبه خود در تولید ابزاری مرغوب و مطمئن سهـم بسزایی ایفـا می نمایند .

      محصولات فعلی ایران پتک شامل دو گروه ابزارآلات صنعتی و آموزشی می باشد که همگی مطابق با استانداردهای ملی ایران و روز دنیا است .

      گروه بندی محصولات ایران پتک شامل دسته های زیر است :

      ابزار آلات کوبشی / آچارها و انبرقفلی ها / قلم ها ، سنبه ها و اهرم ها / ابزارآلات برشکاری / گیره ها و سندانها / ابزارآلات صافکاری / سوهان ها /ابزارآلات مارک زنی / قلاب ها / تجهیزات جابجایی / تجهیزات انبارش / تجهیزات روانکاری / پیچ گوشتی ها و آچارهای آلن / سایر ابزار آلات / ابزارآلات آموزشی ( ایپکا ) .