تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

IRANPOTK building ax handle 600g aq-341053

  • کیفیت بالا
  • دسته‌ها لاک خورده و از چوب زبان گنجشک
  • وزن و طول مناسب


    کد محصول: 110577

    برچسب:

    مهد ابزار
    ضمانت اصالت کالا
    ارسال توسط مهد ابزار
    ناموجود
    نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
    نقد و بررسی
    دسته تیشه بنایی 600 گرم ایران پتک مدل AQ-341053

    دسته تیشه بنایی ایران پتک مدل AQ-341053

    از تیشه در مشاغل مختلف و به منظور رفع نیازهای خاص استفاده می‌شود. امروزه این محصول به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات و وسایل نجاری استفاده می‌شود. این وسیله به خوبی می‌تواند جهت شکل دادن به قطعات چوبی و همچنین برطرف کردن سطوح ناهموار چوب مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به اینکه این ابزار به راحتی قابل استفاده بوده و می‌تواند شکل‌های مختلفی به مواد گوناگون بخشد، از این ابزار برای ساخت دسته بیل، کلنگ و تبر نیز استفاده می‌شود.


    بارزترین مشخصات دسته تیشه بنایی 600 گرم ایران پتک مدل AQ-341053

    دسته تیشه ایران پتک دارای کیفیت بالا است. این ابزار دستی مناسب عملیات حرارتی موضعی در نقاط کوبش برای استقامت بیشتر می‌باشد. این وسیله توانایی جداشوندگی دسته و گوه را دارد. دسته‌ها لاک خورده و از چوب زبان گنجشک، وزنه‌ها از جنس فولاد کربنی به روش آهنگری فورج شده از ویژگی دیگر این محصول می‌باشد.


    قابلیت‌ها

    • سایز: 600 گرم
    • وزن: 75 گرم
    • کشور سازنده: ایران
    • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا


    کلام آخر:

    ویژگی و کاربرد دسته تیشه بنایی 600 گرم ایران پتک مدل AQ-341053 جهت آشنایی بیان شد. با رجوع به مجله اینترنتی در سایت مهد ابزار می‌توانید با برند و محصولات متنوع ما آشنا و اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

    021-66751900


      IRANPOTK building ax handle 600g aq-341053

      توضیحات تکمیلی
      دسته تیشه بنایی 600 گرم ایران پتک مدل AQ-341053
        برند ایران پتک - Iran Potk
        دسته تیشه بنایی 600 گرم ایران پتک مدل AQ-341053

        ایران پتک ( Iran Potk ) :
        کارخانجات ایران پتک مستقر در شهرک صنعتی اراک از ابتدای سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را در زمینه ابزارآلات دستی آغاز کرد و در ادامه فعالیت خود محصولات دیگری نیز به بازار عرضه نمود .

        برند ایران پتک مشتمل بر واحدهای طراحی ، قالبسازی ، ابزارسازی ، فورج (آهنگری گرم) ، ماشین کاری ، جوشکاری ، پرسکاری ، آبکاری , سیاهکاری ، عملیات حرارتی ، رنگ کاری ، درودگری ، دایکست آلومینیوم ، سوهان ، تزریق پلاستیک ، مونتاژ و بسته بندی است که هر یک به نوبه خود در تولید ابزاری مرغوب و مطمئن سهـم بسزایی ایفـا می نمایند .

        محصولات فعلی ایران پتک شامل دو گروه ابزارآلات صنعتی و آموزشی می باشد که همگی مطابق با استانداردهای ملی ایران و روز دنیا است .

        گروه بندی محصولات ایران پتک شامل دسته های زیر است :

        ابزار آلات کوبشی / آچارها و انبرقفلی ها / قلم ها ، سنبه ها و اهرم ها / ابزارآلات برشکاری / گیره ها و سندانها / ابزارآلات صافکاری / سوهان ها /ابزارآلات مارک زنی / قلاب ها / تجهیزات جابجایی / تجهیزات انبارش / تجهیزات روانکاری / پیچ گوشتی ها و آچارهای آلن / سایر ابزار آلات / ابزارآلات آموزشی ( ایپکا ) .