چکش تخریب ۱۸ کیلویی محک

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1400
چکش تخریب 18 کیلویی محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • چکش تخریب ۱۸ کیلویی محک

    چکش تخریب ۱۸ کیلوییی محک برای  کندن زمین , اسفالت , کندن چاه کاربرد دارد و نیز در صورت برخورد با تخته سنگ های گرانیتی توانایی دارد تا به راحتی آن را بشکند .

    #چکش_تخریب_۱۸_کیلویی

    #چکش_تخریب_۱۸_کیلویی_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی چکش تخریب ۱۸ کیلویی محک

چکش تخریب ۱۸ کیلویی محک

چکش تخریب ۱۸ کیلویی محک

در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای “هانینگ آلمان” و “هوپ الکتریک” تایوان تولید اقلام جدیدی ازابزار آلات برقی را آغاز نمود در سال ۱۳۷۸ شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 نموده ودر سال ۱۳۷۹ موفق به دریافت گواهینامه ISO-9002 گردید ضرورت رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی شرکت را بر آن داشت تا به موازات تولید در داخل کشور دامنه فعالیت خود را به هنگ کنگ و چین نیز توسعه داده و از طریق همکاری نزدیک و تنگاتنگ با کارخانجات کاملا پیشرفته اقدام به تولید محصولات مشترک با نام تجاری محک نماید .

شرکت البرز ابزار مسئولیت نصب و راه اندازی ماشین آلات و همچنین خدمات پس از فروش کلیه محصولات با برندهای محک ، آینهل ، ولف تک و بتر را عهده دار می باشد .

چکش  تخریب ۱۸ کیلویی محک ابزاری تولید شده از کشور چین می باشد که محصول ساخته شده به رنگ نقره ای , وزنی به اندازه هجده کیلوگرم و با یک سال گارانتی در بازار ابزار آلات صنعتی موجود می باشد , دستگاه معرفی شده دارای مشخصه و ویژگی هایی می باشد که برای آشنایی بیشتر کاربران محترم بیان می کنیم : از جمله این که ولتاژ این محصول ۲۲۰ ولت , ۵۰هرتز و ابعاد آن ۴۱۰*۲۲۰*۸۹۵ میلیمتر بیان شده است .

چکش تخریب ۱۸ کیلویی محک با نهایت قدرت ۲۰۰۰ وات و با ۵۵ ژول انرژی ضربه ای توانایی دارد تا ۱۵۰۰ ضربه در دقیقه به محل مورد نظر وارد کند , همچنین  لوازم همراه با این ابزار صنعتی کیف و دو عدد قلم می باشد .

مصارف مختلفی را می توان برای استفاده از چکش تخریب ۱۸ کیلویی محک مثال زد که از جمله آن کندن زمین , اسفالت , کندن چاه که خوب است این نکته را بدانید در صورتی که حین کندن به تخته سنگ های گرانیتی برخورد کنید دستگاه تواناییی دارد تا به راحتی آن را بشکند و همچنین برای کارهای ساختمانی کاربرد دارد .

چکش-تخریب-18-کیلویی-محک

چکش-تخریب-۱۸-کیلویی-محک

ادامه مطلب بستن