چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک

آخرین بروزرسانی: 21 خرداد 1400
چکش تخریب 16 کیلویی محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک

    چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک ابزاری است که برای  کندن زمین , اسفالت , کارهای ساختمانی و همچنین برای کندن چاه و شکستن تخته سنگ گرانیت مورد استفاده می باشد .

    #چکش_تخریب_۱۶_کیلویی

    #چکش_تخریب_۱۶_کیلویی_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک

چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک

چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت با نام محک به بازار عرضه شد در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای “هانینگ آلمان” و “هوپ الکتریک” تایوان تولید اقلام جدیدی ازابزار آلات برقی را آغاز نمود در سال ۱۳۷۸ شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 نموده ودر سال ۱۳۷۹ موفق به دریافت گواهینامه ISO-9002 گردید .

شرکت البرز ابزار مسئولیت نصب و راه اندازی ماشین آلات و همچنین خدمات پس از فروش کلیه محصولات با برندهای محک ، آینهل ، ولف تک و بتر را عهده دار می باشد .

چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک یکی دیگر از ابزار های برقی موجود در بازار می باشد که این محصول را با نهایت قدرت ۱۵۰۰ وات , وزنی به اندازه ۱۶ کیلوگرم , رنگ نقره ای و با یک سال ضمانت و در ابعاد ۱۷۰*۳۱۰*۷۶۰ میلیمتر به بازار ابزار آلات برقی عرضه کرده است .

چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک دارای مشخصات و ویژگی هایی می باشد که برای آشنایی کاربران آن را بیان می کنیم , این ابزار دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت , ۵۰ هرتز , دارای ۴۰ ژول انرژی ضربه ای که تعداد ضرباتی که وارد می کند ۱۸۰۰ در دقیقه می باشد .

چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک ابزاری است که مصارف مختلفی برای کاربران دارد از جمله این موارد میتوان به کندن زمین , اسفالت , کارهای ساختمانی و همچنین برای کندن چاه که در صورتی که به تخته سنگ گرانیت برخورد کند توانایی دارد تا به راحتی آن را بشکند .

چکش تخریب ۱۶ کیلویی محک توانایی مته زنی را درا می باشد و از لوازم جانبی این دستگاه جعبه و دو عدد قلم بیان شده است , همچنین این دستگاه دارای سیستم گیریسی می باشد .

چکش-تخریب-۱۶-کیلویی-محک

چکش-تخریب-۱۶-کیلویی-محک

ادامه مطلب بستن