چکش تخریب پنج شیار محک

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1400
چکش تخریب پنج شیار محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • چکش تخریب پنج شیار محک

    چکش تخریب پنج شیار محک برای کندن گرانیت , بتن , دیوار و همچنین سرامیک مورد استفاده کاربران قرار میگیرد , کندن آسفالت و بلوک های سیمانی از دیگر کاربرد های موجود در این ابزار می باشد .

    #چکش_تخریب_پنج_شیار

    #چکش_تخریب_پنج_شیار_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی چکش تخریب پنج شیار محک

چکش تخریب پنح شیار محک

چکش تخریب پنج شیار محک

ضرورت رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی شرکت را بر آن داشت تا به موازات تولید در داخل کشور دامنه فعالیت خود را به هنگ کنگ و چین نیز توسعه داده و از طریق همکاری نزدیک و تنگاتنگ با کارخانجات کاملا پیشرفته اقدام به تولید محصولات مشترک با نام تجاری محک نماید , شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت با نام محک به بازار عرضه شد .

شرکت البرز ابزار مسئولیت نصب و راه اندازی ماشین آلات و همچنین خدمات پس از فروش کلیه محصولات با برندهای محک ، آینهل ، ولف تک و بتر را عهده دار می باشد .

چکش تخریب پنج شیار محک یکی از بسیار ابزار آلات برقی موجود در بازار می باشد که برای آشنایی بیشتر با این محصول باید بگوییم که این ابزار برای کندن گرانیت , بتن , دیوار و همچنین سرامیک مورد استفاده کاربران قرار میگیرد , کندن آسفالت و بلوک های سیمانی از دیگر کاربرد های موجود در این ابزار می باشد و این بتن کن در زاویه های مختلف برای کندن سطوح های محکم بر روی دیوار های مقابل کاربر مورد استفاده قرار میگیرد .

چکش تخریب پنج شیار محک با ولتاژ ۲۲۰ ولت توانایی دارد سرعت موتور دستگاه را تا ۱۲۰۰ وات به تخریب واحد سطح اچسام در بیاورد , انرژی ضربه ای که این ابزار وارد میکند از چهار تا ۱۶ ژول که تعداد ضربات آن ۲۷۰۰ تا ۳۷۰۰ بیان شده است و توسط کلید دیمر داری که بر روی ان قرار گرفته است قابل تنظیم است .

سیستم ضد لرزش موجود در این دستگاه باعث عدم انتقال لرزش به کاربر می شود , محصول معرفی شده دارای وزنی به اندازه شش کیلوگرم و تولید شده در کشور چین و به رنگ قرمز می باشد , لوازم جانبی بیان شده آن عبارتند از : کیف و دو عدد قلم .

چکش تخریب پنج شیار محک این قدرت را دارد تا دیوار های بزرگ ساخته شده از بتن را به راحتی بکنند و همچنین دارای قلم تخریب پنج شیار می باشد .

چکش-تخریب-پنج-شیار-محک

چکش-تخریب-پنج-شیار-محک

ادامه مطلب بستن