پیچ گوشتی ۵۵۰ وات محک

آخرین بروزرسانی: 29 مرداد 1401
پیچ گوشتی ۵۵۰ وات محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • پیچ گوشتی برقی ۵۵۰ وات محک

    این دستگاه سبک و خوش دست است و بیشتر برای کناف کارها و کاربرانی که سقف های کاذب می سازند و کسانی که میخواهند چوب و MDF  را باز و بسته کنند مورد استفاده قرار میگیرد .

    #پیچ_گوشتی_برقی

    #پیچ_گوشتی_برقی_۵۵۰_وات_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی پیچ گوشتی ۵۵۰ وات محک

پیچ گوشتی ۵۵۰ وات محک

پیچ گوشتی ۵۵۰ وات محک

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت با نام محک به بازار عرضه شد در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای “هانینگ آلمان” و “هوپ الکتریک” تایوان تولید اقلام جدیدی ازابزار آلات برقی را آغاز نمود در سال ۱۳۷۸ شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 نمود .

بدیهی است که در این راه تجربه ۳۰ ساله تولید و شناخت از نیاز صنعتگران شرکت به همراه توان و ظرفیت واحد طراحی و مهندسی شرکت دو عنصر اساسی در انتخاب صحیح شرکای خارجی جهت تولید و عرضه بیش از ۲۰۰ نوع محصول مشترک بود , شرکت در سال ۱۳۸۲ با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت “آینهل آلمان” توزیع محصولات این شرکت را نیز در ایران به عهده گرفت .

پیچ گوشتی برقی ۵۵۰ وات محک دارای فرکانس ۵۰ هرتز و نیز ۲۲۰ ولت همچنین سرعت آزاد این دستگاه از صفر تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه و وزنی به اندازه ۳٫۲ کیلوگرم میباشد که به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است , ابعاد این پیچ گوشتی ۲۹۰*۱۰۰*۴۵۵-۱۴۰۵ میلیمتر و توان ۵۵۰ وات میباشد .

پیچ گوشتی برقی ۵۵۰ وات محک به صورت اتوماتیک موجود است , و دارای اسکروگان است و به این دلیل در مته کاری استفاده نمیشود ولی کاربرد آن در باز و بسته کردن انواع پیچ میباشد , اگر تعداد پیچ های کار شما زیاد است شما با استفاده از این دستگاه میتوانید آن را به راحتی و سریع تر انجام دهید .

پیچ گوشتی برقی ۵۵۰ وات محک دیمر دار است برای تنظیم دور متغیر , این دستگاه سبک و خوش دست است و بیشتر برای کناف کارها و کاربرانی که سقف های کاذب می سازند و کسانی که میخواهند چوب و MDF  را باز و بسته کنند مورد استفاده قرار میگیرد  , همچنین این پیچ گوشتی باعث میشود تا کاربر وقتی از آن استفاده میکند پیچ به صورت هرز عمل نکند و از طرف دیگر کار بیرون نزند و آن را در خودش رد کند چون دارای ترکمتر و هرز گرد است و باعث میشود که قطعه آن هرگز آسیب نبیند .

خدمات پس از فروش این دستگاه توسط شرکت البرز ابزار به مدت یک سال انجام میشود و این دستگاه دارای کیف و سر پیچ گوشتی میباشد .

mahdeabzar.com-پیچ-گوشتی-برقی-۵۵۰-وات-محک

پیچ-گوشتی-برقی-۵۵۰-وات-محک

 

ادامه مطلب بستن