پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

آخرین بروزرسانی: 19 مرداد 1402
پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل cs23 355

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

  • دارای موتور قدرتمند
  • کلید قفل محور
  • دارای کابل 2.7 متری
  • ظرقیت برش در لوله آهنی : 125 میلیمتر
  • حداکثر ظرفیت برش در نوار فولادی : 65 میلیمتر
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

اره پروفیل بر متابو مدل CS23-355

شرکت متابو یکی از شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع ابزارهای برقی در جهان است که با استفاده از توان طراحی و امتیاز تکنولوژیکی کشور آلمان بخش وسیعی از بازار مصرف ابزار برقی در جهان را به خود اختصاص داده است .متابو بیش از ۴۰ سال است که وارد بازار ایران شده و از آن سال تا کنون علیرغم حضور رقبای بزرگی از اروپا و خاور دور در بازار مصرف ابزار برقی ایران ، توانسته است با حفظ امتیازات خود در طراحی و کیفیت مطلوب ، مشتریان ایرانی را همواره راضی نگه داشته و بخش قابل توجهی از این بازار رو به رشد را از آن خود کند .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو دستگاهی است که توانایی دارد تا به کاربران این امکان را بدهد تا از این ابزار برای برش پروفیل در زوایا و سایز های مختلف و برای برش پروفیل آهن که آهنگرها از آن استفاده می کنند , دستگاه مععرفی شده دارای ظرفیت برش در لوله اهنی به اندازه ۱۲۵ میلیمتر و نیز ظرفیت برش در نوار فولادی حداکثر ۶۵ میلیمتر می باشد .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو یکی از ابزار های برقی که در کشور آلمان به تولید رسیده است و با وزنی به اندازه ۱۶٫۹ کیلوگرم , رنگ سبز و با هجده ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی به بازار ابزار آلات صنععتی عرضه شده است .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو دارای مشخصاتی جهت آشنایی بیشتر کاربران می باشد از جمله : قدرت ۲۳۰۰ وات , دور آزاد ۴۰۰۰ دور در دقیقه که حداکثر تعداد دوری که دستگاه به صورت آزاد می تواند در مدت یک دقیقه بچرخد را سرعت در حال بی باری می گویند , دارای صفحه ۳۵۵ میلیمتر .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات metabo دارای لوازم جانبی چون : آچار و  سنگ پروفیل می باشد , مهد ابزار امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات با برندهای مختلف، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید .

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

پروفیل بر ۲۳۰۰ وات متابو مدل CS23-355

ادامه مطلب بستن