قیچی برقی ۵۰۰ وات محک

آخرین بروزرسانی: 11 مهر 1402
قیچی برقی ۵۰۰ وات محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • قیچی برقی ۵۰۰ وات محک

    قیچی برقی ۵۰۰ وات محک با سرعت ۱۲۰۰ دور در دقیقه در بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است , مهد ابزار به عنوان نماینده فروش ابزار آلات محک محصولاتی با کیفیت و همچنین با مناسب ترین قیمت را  در اختیار شما قرار میدهد .

    #قیچی_برقی_۵۰۰_وات

    #قیچی_برقی_۵۰۰_وات_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی قیچی برقی ۵۰۰ وات محک

قیچی برقی ۵۰۰ وات محک

قیچی برقی ۵۰۰ وات محک

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد , اولین محصول شرکت با برند محک به بازار عرضه شد , در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات پیدا شده به واسطه همکاری با شرکتهای هانینگ آلمان و هوپ الکتریک تایوان تولید اقلام جدیدی از ابزار آلات برقی را آغاز نمود .

قیچی برقی ۵۰۰ وات محک دارای ۲۲۰ ولت , فرکانس ۵۰ هرتز همچنین سه کیلو گرم وزن میباشد , این قیچی برقی  ۵۰۰ وات محک در ابعاد ۲۱۰*۱۳۰*۳۷۷  میلیمتر و به قطر ۱٫۶ میلیمتر همچنین سرعت ۱۲۰۰ دور در دقیقه در بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

قیچی برقی ۵۰۰ وات محک در مواقعی که نیاز به برش ورق و برش حلب میباشد به کار میرود ,

مهد ابزار به عنوان نماینده فروش ابزار آلات محک محصولاتی با کیفیت و همچنین با مناسب ترین قیمت را  در اختیار شما قرار میدهد , شرکت البرز ابزار یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی میباشد که به عنوان پشتیبان شرکت محک به مدت یک سال خدمات پس از فروش این محصول را بر عهده میگیرد .

mahdeabzar.com-قیچی-برقی-۵۰۰-وات-محک

قیچی-برقی-۵۰۰-وات-محک

 

ادامه مطلب بستن