ست مته الماسه ۸ تایی ALPINOX

آخرین بروزرسانی: 23 شهریور 1400
ست مته الماسه ۸ تایی alpinox

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • SJ LJI HGLHSI 8JHDD شمحهدخط

    ست مته الماسه ۸ تایی ALPINOX  دارای انواع مته های مصرفی جهت سوراخ کاری رولپلاک برای پرده و آیینه و همچنین کاربرد های دیگر مورد استفاده کاربران می باشد , از جمله ویژگی و قابلیت موجود در این ابزار می توان به ساختار قوی و محکم آن اشاره کرد .

    #ست_مته_الماسه_۸_تایی

    #ست_مته_الماسه_۸_تایی_ALPINOX

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی ست مته الماسه ۸ تایی ALPINOX

ست مته الماسه ۸ تایی ALPINOX

ست مته الماسه ۸ تایی ALPINOX

مته ها ابزار هایی هستند که برای مصارف مختلف استفاده می شوند , مته ای که به شما معرفی می کنیم ست مته الماسه ۸ تایی ALPINOX می باشد که دارای سایزی از سایز سه تا ده در نظر گرفته شده است .

ست مته الماسه ۸ تایی ALPINOX  دارای انواع مته های مصرفی جهت سوراخ کاری رولپلاک برای پرده و آیینه و همچنین کاربرد های دیگر مورد استفاده کاربران می باشد , از جمله ویژگی و قابلیت موجود در این ابزار می توان به ساختار قوی و محکم آن اشاره کرد , که با این قابلیت توانایی دارند تا علاوه بر دیوار های گچی و آجری , دیوار های سرامیکی و گرانیتی را سوراخ کنند .

همراهان مهد ابزار می توانند انواع دریل، پیچ گوشتی، ابزارهای نجاری مانند اره، سمباده لرزان و ...، ابزارهای ساختمانی مانند دریل بتن کن، چکش تخریب و ...، ابزارهای باغبانی، انواع چسب ، انواع قفل و ... را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند , برند های معروف و معتبری چون بوش، رونیکس، ماکیتا، توسن، متابو، میلواکی، دیوالت، آاگ و ... در فروشگاه مهد ابزار در دسترس شما قرار گرفته است .

ست-مته-الماسه-۸-تایی-ALPINOX

ست-مته-الماسه-۸-تایی-ALPINOX

ادامه مطلب بستن