دریل چکشی 2 کیلویی بوش

آخرین بروزرسانی: 25 شهریور 1400
دریل چکشی 2 کیلویی بوش

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل چکشی 2 کیلویی بوش

    دریل چکشی 2 کیلویی بوش دارای کنترل الکترونیک میباشد که میتواند سرعت را در شروع دریل کردن و پیچ کردن کنترل کند , راست گرد و چپ گرد در آن مناسب برای پیچاندن و در آوردن پیچ ها می باشد .

    #ابزار_بوش

    #دریل_چکشی_2_کیلویی-بوش

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل چکشی 2 کیلویی بوش

دریل چکشی 2 کیلویی بوش

دریل چکشی 2 کیلویی بوش

شرکت بوش در سال 1861 با هدف تکولوزی به جای زور بازو بنا شد و در این راستا محصولات مختلفی را روانه بازار های جهانی کرد از جمله محصولات صنعتی و برقی این شرکت : دریل , دریل ضربه ای , بتون کن , چکش تخریب , اره , سنگ فرز , مینی سنگ , متر لیزری , بکس برقی , قیچی ورق بر  ,.... می باشد .

از انواع مختلفی که دریل ها دارند دریل چکشی 2 کیلویی بوش می باشد , این دریل محصول کشور آلمان می باشد و دارای خدمات پس از فروش در صورتی که ابزار مورد نظر دچار اشکالی بشود .

دریل های چکشی به غیر از توانایی گردشی بودن می تواند به مته هم ضربه بزند , دریل چکشی 2 کیلویی بوش برای بتن کندن , مته زنی در آهن و دیوار کاربر دارد , دریل چکشی هم به حالت چرخشی به دیوار ضربه می زند و هم این ویژگی را دارد تا به صورت عمود بر دیوار ضربات زیادی بزند که با این ویژگی کار برای کاربر آسان تر می شود .

دریل چکشی 2 کیلویی بوش درای جعبه حمل , کلاچ ایمنی که این قابلیت زمانی به کار می آید که تیغه یا مته ی دستگاه درون کار گیر کند و دستگاه قدرت چرخاندن آن را نداشته باشد , در این مواقع  دستگاه به صورت هوشمند برق را قطع کرده و خاموش می شود ,  بدین ترتیب از آسیب دیدن موتور الکترونیکی و سیم پیچ آن جلوگیری می شود .

دریل چکشی 2 کیلویی بوش دارای سیستم SDS-PLUS می باشد و این ویژگی برای تعویض سریع مته و قلم چهارشیار کاربرد دارد , کنترل الکترونیک موجود در این دستگاه میتواند سرعت را در شروع دریل کردن و پیچ کردن کنترل کند , از دیگر قابلیت موجود در این دستگاه وجود راست گرد و چپ گرد در آن است که مناسب برای پیچاندن و در آوردن پیچ ها می باشد .

دریل چکشی 2 کیلویی بوش دارای دسته ضربه گبر نیز هست , و قدرت ضربه زدن آن 850 وات می باشد , از لوازم موجود در این دستگاه میتوان کیف , دسته و میله تنظیم عمق را بیان کرد و همچنین دریل چکشی 2 کیلویی BOSCH با وزنی به اندازه 2.9 کیلوگرم در بازار ابزار آلات موجود می باشد .

دریل-چکشی-2-کیلویی-بوش

دریل-چکشی-2-کیلویی-بوش

ادامه مطلب بستن