دریل همزن ای جی پی مدل EV42

آخرین بروزرسانی: 23 آبان 1400
دریل همزن ای جی پی مدل ev42

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

نقد و بررسی اجمالی دریل همزن ای جی پی مدل EV42

دریل همزن ای جی پی مدل EV42 :

دریل همزن ای جی پی مدل EV42

یکی از انواع دریل که برای مخلوط کردن و ترکیب مواد مختلف به خصوص در کارگاه‌های ساختمانی و صنعتی به کار می‌رود , دریل همزن یا دریل میکسر می‌باشد . از دریل همزن برای مخلوط کردن مواد غلیظ و رقیق و حتی خمیری شکل استفاده می‌شود . به وسیله دریل همزن می‌توان انواع ملات , رنگ , دوغاب , مقادیری از بتن و سیمان و ... راد با هم ترکیب و مخلوط کرد .دریل همزن در ظاهر مانند انواع دریل دیگر می‌باشد با این تفاوت که در قسمت سری آن به جای انواع مته بک پره همزن نصب می‌شود .یکی از مهم ترین اجزای دریل همزن پره همزن آن می‌باشد . اگر پره از نظر اندازه و شکل آن درست انتخاب شود هم می‌تواند زمان بیشتری استفاده شود و هم مواد بیشتری مخلوط شود . دریل همزن می‌تواند در انواع برقی , بنزینی و یا شارژی به کار برده شود .

 

بارزترین مشخصات ابزار برقی دریل همزن ای جی پی مدل EV42

دریل همزن ای جی پی مدل EV42 با قدرت موتور 1100 وات به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . این دستگاه مورد استفاده در صنایع غذایی , شیمیایی و ساختمانی بیان شده است . دریل همزن ای جی پی دارای میله همزن از آلیاژ مس با خاصیت ضد جرقه‌ای می‌باشد . دریل همزن قابلیت کنترل سرعت را دارا می‌باشد . از دیگر مشخصه آن می‌توان به حداکثر 120 میلیمتر سایز پدال همزن اشاره کرد .

 

قابلیت‌ها

  • توان : 1100 وات
  • سرعت : 250-700 دور در دقیقه
  • طول کابل : 2 متر
  • حداکثر سایز پدال : 120 میلیمتر
  • وزن دستگاه : 3.6 کیلوگرم
  • کشور سازنده : تایوان
  • گارانتی : 12 ماه ضمانت

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای دریل همزن EGP Stirring drill ev42 آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900

contact us

دریل همزن EGP Stirring drill ev42

EGP Stirring drill ev42

ادامه مطلب بستن