دریل شارژی 18 ولت هیوندا مدل HP218L-CD

آخرین بروزرسانی: 23 دی 1402
دریل شارژی 18 ولت هیوندا مدل hp218l cd

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل شارژی 18 ولت هیوندا مدل HP218L-CD

    دریل شارژی ۱۸ لیتیوم مجهز به چراغ LED جهت کار در محیط های تاریک و نیز مجهز به کلاچ اتوماتیک با حداکثر گشتاور ۲۵ نیوتن متر , دارای کلید دیمر و دارای ترکمتر می باشد .

    #دریل_شارژی_۱۸-لیتیوم

    #دریل_شارژی_۱۸_لیتیوم_هیوندای

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل شارژی 18 ولت هیوندا مدل HP218L-CD

دریل شارژی 18 ولت هیوندا مدل HP218L-CD

دریل شارژی 18 ولت هیوندا مدل HP218L-CD

نمایندگی انحصاری هیوندای در ابزارها ، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در ایران و خاورمیانه فعالیت خود را در بازار ایران از سال ۱۳۸۹ شروع نموده و در حال حاضر توانسته است با اتکا بر نیروهای متخصص خود ، دانش فنی ، شناخت کامل از بازار ایران و همچنین با پشتوانه کیفیت  ، تنوع و  قیمت مناسب محصولات هیوندای کاملا در بازار ایران خود را معرفی نموده و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است و اکنون یکی از برندهای مطرح در این بازار میباشد .

دریل شارژی ۱۸ لیتیوم هیوندای محصولی تولید شده از کشور کره و به رنگ آبی می باشد , سرعت آزاد این ابزار شارژی بین صفر تا ۴۰۰ و صفر تا ۱۵۵۰ دور در دقیقه , سه نظام بین ۱٫۵ تا  ۱۳ میلیمتر و دارای حداکثر نیروی گشتاوری ۵۲ نیوتن بر متر می باشد .

دریل شارژی ۱۸ لیتیوم هیوندای درای باتری لیتیوم و قابلیت چکشی می باشد که بوسیله این ویژگی توانایی میابد تا در سوراخکاری دیوار هم مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین این ابزار در سوراخکاری آهن , چوب و فلزات نیز کاربرد دارد .

دریل شارژی ۱۸ لیتیوم مجهز به چراغ LED جهت کار در محیط های تاریک و نیز مجهز به کلاچ اتوماتیک با حداکثر گشتاور ۲۵ نیوتن متر , دارای کلید دیمر , دارای ترکمتر که این ویژگی قدرت دریل را مشخص می کند و هر چقدر قدرت کمتر باشد پیچ های کوچکتر و برعکس هر چقدر قدرت بیشتری وارد شود پیچ های بزرگتر را باز و بسته خواهد کرد .

درریل شارژی ۱۸ لیتیوم هیوندای به همراه یک باتری اضافه , شارژر با قابلیت شارژ سریع , کیف BMC , سر پیچ گوشتی و باطری ۲ آمپر ساعت سامسونگ کره به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی ، بررسی ، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است .

دریل شارژی 18 ولت هیوندا مدل HP218L-CD

دریل شارژی 18 ولت هیوندا مدل HP218L-CD

ادامه مطلب بستن