دریل بتن کن 5 شیار AEG مدل PN-11E

آخرین بروزرسانی: 28 فروردین 1403
دریل بتن کن 5 شیار aeg مدل pn 11e

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل بتن کن 5 شیار AEG مدل PN-11E

  • دارای سه نظام خودکار 5 شیار
  • قابلیت سوراخ کاری با مته کر ( کرگیری )
  • شروع نرم با قدرت و سرعت کنترل شده برای افزایش دقت کار
  • سیستم گردش راست گرد
  • دارای دسته نرم و راحت
  • 25 ماه ضمانت شرکت اطلس کوشا
  • موارد بیشتر بستن
محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی دریل بتن کن 5 شیار AEG مدل PN-11E

دریل بتن کن 5 شیار AEG مدل PN-11E

دریل بتن کن 5 شیار AEG مدل PN-11E

شرکت اطلس کوشا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات AEG آلمان در ایران با تکیه بر بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در امر واردات، فروش و انجام خدمات پس از فروش ابزارهای برقی، بادی و بنزینی به مشتریان خود وعده می دهد که با رعایت اصل مشتری مداری، خدماتی را به نحوی شایسته به تمامی مصرف کنندگان محصولات تحت عرضه خود که همگی با کارت گارانتی معتبر این شرکت عرضه می گردند، ارائه دهید .

تخریب کن دو حالته ۱۱ کیلویی AEG یکی از ابزار های پنج شیار می باشد که در کشور آلمان به تولید رسیده است و به رنگ نارنجی , وزنی به اندازه ۱۱٫۸ کیلوگرم , دو سال گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همراه لوازمی چون : دسته D , دسته اضافه ونیز کیف مخصوص به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

تخریب کن دو حالته ۱۱ کیلویی AEG دارای نهایت قدرت ۱۷۰۰ وات , انرژی هر ضربه وارده با این ابزار ۲۷-۷ ژول , سرعت چرخش ۴۵۰ دور در دقیقه , قابلیت ظرفیت تخریب ۱۹۵۰-۹۷۵ ضربه در دقیقه می باشد , فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .

تخریب کن دو حالته ۱۱ کیلویی AEG قابلیت مته کاری در بتن تا قطر ۵۰ میلیمتر , مته کاری بتن با کرگیر تا قطر ۱۵۰ میلیمتر و مته کاری در بتن با tunnel bit تا قطر ۸۰ میلیمتر را دارا می باشد , این دستگاه دارای طول کابل ۴ متری , مجهز به کلاچ ایمنی , قابلیت استفاده از مته و قلم پنج شیار و دارای سیستم ضد لرزش می باشد .

تخریب کن دو حالته ۱۱ کیلویی AEG با ایجاد ضربه های پی در پی و قوی مناسب برای ایجاد حفره و سوراخ در مصالح ساختمانی می باشد , مته های پنج شیاری که تهیه شده است برای دستگاه های سنگین تر و ایجاد حفره های بزرگ تر از جمله این دستگاه مناسب می باشد و همچنین از این ابزار جهت تخریب مواد و مصالح ساختمانی استفاده می کنند .

دریل بتن کن 5 شیار AEG مدل PN-11E

 

ادامه مطلب بستن