بتن کن ۱۰۵۰ وات محک

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1400
بتن کن 1050 وات محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • بتن کن ۱۰۵۰ وات محک

    بتن کن ۱۰۵۰ وات محک ابزاری است برقی که جهت سوراخ کاری و مته کاری در دیوار , تخریب دیوار و … مورد استفاده قرار میگیرد و در حالت تخریب توانایی دارد تا با سرعت کمتر تخریب کند .

    #بتن_کن_۱۰۵۰_وات

    #بتن_کن_۱۰۵۰_وات_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی بتن کن ۱۰۵۰ وات محک

بتن کن ۱۰۵۰ وات محک

بتن کن ۱۰۵۰ وات محک

شرکت البرز ابزار در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای “هانینگ آلمان” و “هوپ الکتریک” تایوان تولید اقلام جدیدی ازابزار آلات برقی را آغاز نمود در سال ۱۳۷۸ شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 نموده ودر سال ۱۳۷۹ موفق به دریافت گواهینامه ISO-9002 گردید .

ضرورت رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی شرکت را بر آن داشت تا به موازات تولید در داخل کشور دامنه فعالیت خود را به هنگ کنگ و چین نیز توسعه داده و از طریق همکاری نزدیک و تنگاتنگ با کارخانجات کاملا پیشرفته اقدام به تولید محصولات مشترک با نام تجاری محک نماید .

بتن کن ۱۰۵۰ وات محک ابزاری است برقی که جهت سوراخ کاری و مته کاری در دیوار , تخریب دیوار و ... مورد استفاده قرار میگیرد و در حالت تخریب توانایی دارد تا با سرعت کمتر تخریب کند برای مثال به ساختمان دیوار مقابل آسیب وارد نشود .

دریل هایی که دارای پیستون هستند مانند بتن کن ۱۰۵۰ وات محک دارای ضربه های متناوب و قوی در ایجاد سوراخ و حفره در مصالح ساختمانی می باشد , این ابزار برقی دارای یک سال گارانتی و محصولی تولید شده در کشور چین می باشد که شرکت محک آن را با ویژگی هایی مانند : ولتاژ ۲۲۰ ولت , ۵۰ هرتز , هشت ژول انرژی ضربه ای و وزن خالصی به اندازه ۶ کیلوگرم به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه کرده است .

بتن کن ۱۰۵۰ وات محک با این قدرت توانایی دارد تا موتور دستگاه را با سرعت ۵۵۰ دور در دقیقه به گردش  در بیاورد , تعداد ضربات این دستگاه ۳۰۰۰ min , ظرفیت سوراخ کاری آن ۳۸ میلیمتر و ابعاد آن ۳۵۵*۱۳۲*۴۱۰ میلیمتر بیان شده است , این ابزار صنعتی برای سوراخ کاری رول بلت , سوراخ کردن  لوله آب و برق و گاز , در آوردن جای لوله بخاری و هالوژن مورد استفاده قرار میگیرد .

مهد ابزار ، امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات با برندهای مختلف، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید .

بتن-کن-1050-وات-محک

بتن-کن-۱۰۵۰-وات-محک

ادامه مطلب بستن