اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M

آخرین بروزرسانی: 19 مرداد 1402
اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل kgt 305 m

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m

  • دارای سرعت و دقت تنظیم زوایای برش
  • امکان تغییر سریع حالت دستگاه از مستقیم به میزی
  • مجهز به لیزر جهت نمایش دقیق خط برش
  • دارای چراغ کار LED برای روشن شدن خط برش
  • دارای گیره مقاوم جهت ثابت نگهداشتن قطعه کاری از بالا یا جلو
  • مجهز به مکانیزم خاموش کننده دستگاه
  • قابلیت تغییر آسان و سریع تیغه اره با استفاده از قفل اسپیندل
  • موارد بیشتر بستن

کد محصول: 60590

برچسب: مهد ابزار , ابزار نجاری , اره فارسی بر , خرید اره فارسی بر , فروشگاه ابزار صنعتی , خرید اینترنتی , فروشگاه اینترنتی , قیمت اره فارسی بر , کاربرد اره فارسی بر , اره فارسی بر چیست , اره فارسی بر دو کاره میزی , قیمت اره فارسی بر دو کاره , قیمت اره فارسی بر دو کاره میزی , خرید اره فارسی بر دو کاره , خرید اره فارسی بر دو کاره میزی , کاربرد اره فارسی بر دو کاره , کاربرد اره فارسی بر دو کاره میزی , METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , اره فارسی بر دو کاره , اره فارسی بر دو کاره میزی متابو , اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M , اره فارسی بر -METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , قیمت METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , قیمت اره فارسی بر دو کاره میزی متابو , قیمت اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M , قیمت اره فارسی بر -METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , خرید METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , خرید اره فارسی بر دو کاره میزی متابو , خرید اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M , خرید اره فارسی بر -METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , کاربرد METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m , کاربرد اره فارسی بر دو کاره میزی متابو , کاربرد اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M , کاربرد اره فارسی بر -METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m ,

نقد و بررسی اجمالی اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M

اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M :

اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M

برای برش قطعات و الوارهای چوبی در صنایع چوب اغلب از دستگاه فارسی بر استفاده می‌کنند . از ویژگی‌های شاخص فارسی بر، برش قطعات در اندازه و زاویه‌های بسیار دقیق می‌توان یاد کرد . به طور کلی می‌توان از این دستگاه به عنوان یک ابزار کلیدی و پرکاربرد در کارگاه‌های نجاری نام ببریم . ابزاری که دقت و سرعت برش چوب را به حداکثر می‌رساند . فارسی برها در دو مدل عرضه می‌شوند که یکی میزی و دیگری ایستاده است که در بازار موجود هستند . نکته مهم در مورد فارسی برهای ایستاده ، وزن بسیار بالای آن‌ها می‌باشد . بدنه چدنی این ابزار به حدی سنگین می‌باشد که حتی دو نفر هم به سختی آن را می‌توانند جابه جا کنند و به هیچ وجه مناسب استفاده در نصب لوازم در ساختمان نخواهد بود . فارسی برهای موجود در بازار معمولاً با دو موتور دینامی و آرمیچری قابل دسترس هستند . مدل‌های دینامی کم صدا می‌باشند و قدرت کمتری در برش دارند . به بیان دیگر در برش چوب با دستگاه دینامی، مجبور خواهید بود که اجازه دهید دستگاه دور مناسبی بگیرد و بعد از آن برش را انجام دهد . امادر موتورهای دینامی با سرعت و قدرت بیشتری همراه خواهید بود . نکته منفی در فارسی بر با موتور دینامی، صدای زیاد آن است . البته می‌توان به عمر بالاتر موتور دینامی هم اشاره کرد . در هنگام استفاده از فارسی بر باید به این نکته توجه کنید که از فشار بیش از حد به دستگاه خودداری نمایید و چوب‌هایی هر چند نازک و نرم را به‌ آرامی و فشار تدریجی برش دهید تا از ایجاد فشار ناگهانی به موتور و بلبرینگ‌ها جلوگیری گردد . همیشه با دستگاه باد و فشار زیاد داخل موتور را بادگیری کنید تا گرد و غبار باعث استهلاک زیاد دستگاه و عدم کارایی مناسب بلبرینگ‌ها نشود .

 

 

بارزترین مشخصات ابزار نجاری اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M

اره فارسی بر دو کاره میزی متابو مدل KGT 305 M با قدرت 1600 وات به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . این دستگاه با استفاده از دستگیره سر آن سهولت در حمل و نقل را ممکن کرده است . اره فارسی بر دو کاره میزی متابو دارای سرعت و دقت تنظیم زوایای برش با استفاده از نقاط توقف بیان شده است . اره فارسی بر دو کاره میزی امکان تغییر سریع حالت دستگاه از مستقیم به میزی را دارا می‌باشد . اره فارسی بر دو کاره مجهز به لیزر جهت نمایش دقیق خط برش بدون احتیاج به باتری شده است . اره فارسی بر دارای چراغ کار LED برای روشن شدن خط برش بدون نیاز به باتری می‌باشد . از دیگر مشخصه آن می‌توان به گیره مقاوم جهت ثابت نگهداشتن قطعه کاری از بالا یا جلو و قابلیت تغییر آسان و سریع تیغه اره با استفاده از قفل اسپیندل اشاره کرد . همچنین مجهز به مکانیزم خاموش کننده دستگاه در هنگام قطع ناگهانی جریان برق می‌باشد .

قابلیت‌ها

  • توان : 1600 وات
  • سرعت : 3700 دور در دقیقه
  • قطر صفحه یا تیغه : 305 میلیمتر
  • ظرفیت برش در 45 درجه : 45*115 میلیمتر
  • ظرفیت برش در 90 درجه : 102*150 میلیمتر
  • وزن دستگاه : 22 کیلوگرم
  • کشور سازنده : تحت لیسانس آلمان
  • گارانتی : 18 ماه ضمانت

 

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای اره فارسی بر METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900

contact us

اره فارسی بر METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m

METABO Persian saw on two-function table kgt 305 m

ادامه مطلب بستن