چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1400
چکش تخریب 10 کیلویی محک__trashed

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک

    چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک دارای سیستم گریسی و همچنین از این دستگاه در کارهای مختلفی همچون کندن چاه به صورت مقطعی و نیز برای در آوردن جای کانال کولر در ساختمان استفاده می شود .

    #چکش_تخریب_۱۰_کیلویی

    #چکش_تخریب_۱۰_کیلویی_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک

چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک

چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت با نام محک به بازار عرضه شد در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای “هانینگ آلمان” و “هوپ الکتریک” تایوان تولید اقلام جدیدی ازابزار آلات برقی را آغاز نمود در سال ۱۳۷۸ شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 نموده است .

چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک محصولی تولید شده از کشور چین می باشد که یا رنگ قرمز , ابعاد ۴۲۰*۲۰۰*۷۰۰ میلیمتر و با یک سال ضمانت به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است , این دستگاه دارای مشخصاتی چون ۵۰ هرتز , ولتاژی به اندازه ۲۲۰ ولت و نیز وزنی به اندازه ۱۰ کیلوگرم می باشد .

چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک ابزاری است پنج شیار که کاربران گرامی می توانند از آن برای مصارف مختلفی استفاده  کنند از جمله این موارد کندن گرانیت , سرامیک , بتون و دیوار می باشد و کاربران برای مصارف ساختمانی این دستگاه را خریداری می کنند .

چکش تخریب ۱۰ کیلویی محک با قدرت ۱۵۰۰ وات توانایی دارد تا موتور دستگاه را به گردش در بیاورد , انرژی ضربه ای این ابزار ۲۵ ژول و تعداد ضرباتی که وارد می کند ۱۸۰۰ در دقیقه بیان شده است , چکش تخریب ۱۱ کیلویی محک این قابلیت را به کاربر میدهد تا در زوایای مختف از جمه کندن مقاطع عمودی و همچنین مقاطع افقی مورد استفاده قرار بگیرد .

بتن کن ۱۰ کیلویی محک دارای سیستم گریسی میباشد , همچنین از این دستگاه در کارهای مختلفی همچون کندن چاه به صورت مقطعی و نیز برای در آوردن جای کانال کولر در ساختمان استفاده می شود , این دستگاه با داشتن دسته مقابل به صورت دودسته برای کندن دیوارهای جانبی شرایط بهتری را برای کاربران فراهم میکند .

چکش-تخریب-10-کیلویی-محک

چکش-تخریب-۱۰-کیلویی-محک

 

ادامه مطلب بستن