پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX

آخرین بروزرسانی: 12 مرداد 1401
پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013 scx

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX

  • قابلیت شارژ سریع در یک ساعت
  • قابلیت کنترل گشتاور
  • دارای دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعرق
  • قابلیت کار در دو حالت قلمی و تاشو
  • امکان شارژ دستگاه به دو روش ( پایه شارژ – شارژر )
  • دارای چراغ LED
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس مدل 2013-SCX

پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 2013-SCX

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شدیم تا با گرده همایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید .

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس یکی از ابزار های شارژی موجود در بازار می باشد که در کشور چین به تولید رسیده است و محصول خود را در رنگ آبی , یک سال گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همچنین همراه لوازمی چون : بیست و یک عدد سر پیچ گوشتی ۷۵ میلیمتری , تبدیل سر پیچ گوشتی , شارژر و نیز پایه شارژ به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه کرده است .

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ توسن پلاس دارای قابلیت ها و ویژگی های از جمله : قابلیت شارژ در یک ساعت , امکان شارژ دستگاه به دو روش ( پایه شارژ - شارژر ) , دارای شستی کمر شکن دسته , قابلیت کنترل گشتاور  و نیز دارای LED جهت روشن کردن نقطه پیچ کاری که این لامپ کمک بسیار شایانی به استاد کاران می کند  , می باشد .

پیچ گوشتی شارژی ۳٫۶ TOSAN پللاس که برای شما معرفی شد دارای مشخصاتی جهت آشنایی بیشتر شما با محصول می باشد که برای شما بیان خواهیم کرد , سرعت در حالت بی باری ۲۰۰ دور بر دقیقه , نوع و سایز ابزار گیر شش گوش ۱/۴ اینچ , نوع باتری آن لیتیوم - یون , ظرفیت باتری دستگاه ۱/۵ آمپر - ساعت , حداکثر گشتاور آن ۳ نیوتن متر و تعداد گشتاور قابل تنظیم دستگاه ۱+۶ بیان شده است .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 2013-SCX

ادامه مطلب بستن