پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای مدل HP232-DD

آخرین بروزرسانی: 23 دی 1402
پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای مدل hp232 dd

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای مدل HP232-DD

  • دارای سه نظام اتوماتیک برای سهولت کاربر
  • دارای دور دوم برای تعویض نیرو
  • دارای کنترل گشتاور 16 حالته
  • دارای کلید کارکرد مداوم (قفل) روی دسته
  • دارای کلید تعویض چرخش
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای مدل HP232-DD

پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای مدل HP232-DD

پیچ گوشتی برقی هیوندای مدل HP232-DD

مجموعه ابزارها ، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی هیوندای در ایران با اتکا بر نیرویهای متخصص وفعال خود در واحدهای بازرگانی ، بازایابی و تحقیقات بازار ، فروش ، خدمات پس از فروش و ارتباط بامشتریان و همچنین با استفاده از آخرین سیستمهای اطلاعاتی و مدیریتی و نرم افزارهای فروش و خدمات پس از فروش و بهره گیری از شبکه توزیع گسترده خود ، گام های بلندی در ارایه محصولات و  خدمات با مناسبترین کیفیت و مطلوبترین قیمت ، برداشته و  در چارچوب رسالت و چشم انداز تبیین شده خود در نظر دارد یکی از بهترین ارایه کنندگان محصول و خدمات در شاخه ابزارها و تجهیزات صنعتی به مصرف کنندگان محترم  در ایران و در کشورهای خاورمیانه  باشد .

پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای محصولی از کشور کره می باشد که این ابزار تولید شده در شرکت هیوندای و به رنگ آبی و با یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای دارای قدرت 230 وات و سه نظام 10 میلیمتر اتوماتیک , دارای کلید گازی حساس برای شروع آرام و مطمین , مجهز به کلاچ اتوماتیک و همچنین به همراه نوک پیچ گوشتی دو سرعته می باشد .

پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای ابزاری است ترکمتر دار که با این ویژگی می توان زور پیچ کاری را تنظیم کرد و نیز کلید دیمر گازی که بر روی دسته این دستگاه تعبیه شده است این امکان را می دهد تا دور در دقیقه را تنظیم کنید , ویژگی دو سرعته بودن در این دستگاه به این معنا که در سرعت اول می توان سرعت را تنظیم کرد و در سرعت دوم توانایی تنظیم قدرت امکان پذیر می باشد .

پیچ گوشتی برقی دو سرعته هیوندای دارای سیستم چپ گرد و راست گرد جهت باز و بسته کردن پیچ و نیز دارای سر پیچ گوشتی می باشد , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

پیچ گوشتی برقی هیوندای مدل HP232-DD

ادامه مطلب بستن