دریل 6.5 توسن مدل 0071-D

آخرین بروزرسانی: 12 مرداد 1401
دریل 6 5 توسن مدل 0071 d

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل 6.5 توسن مدل 0071-D

  • مجهز به شستی چپگرد و راست گرد مجزا از کلید برق
  • دارای سه نظام آچار خور
  • دارای کلید برق مدل گازی
  • مجهز به شستیی قفل کن کلید برق
  • دارای کابل برق 2 متری با رو کش ضخیم
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل 6.5 توسن مدل 0071-D

دریل 6.5 توسن مدل 0071-D

دریل 6.5 توسن مدل 0071-D

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد , در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد تا با گرده همایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید .

دریل ۳۰۰ وات توسن ابزاری است برقی که در کشور چین به تولید رسیده است و محصول مدل ۰۰۷۱D  خود را در رنگ آبی , وزنی به اندازه ۱٫۱ کیلوگرم , شش ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همچنین همراه با آچار سه نظام و خط کش تنظیم عمق به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه کرده است .

دریل ۳۰۰ وات توسن دارای مشخصاتی می باشد که در آشنایی بیشتر کاربران با دستگاه کمک می کند که برای شما بیان خواهیم کرد , از جمله ویژگی های دستگاه قدرت ۳۰۰ وات آن می باشد که موتور دستگاه را تا سرعت ۳۸۰۰ دور در دقیقه به حرکت در می آورد , یکی از موارد کاربردی دریل ۳۰۰ وات توسن قطر سه نظام ۰٫۵ تا ۶/۵ میلیمتر بیان شده است .

دریل ها قابلیت سوراخکاری در چوب , فلز و حتی بتن را دارا می باشد و حداکثر قدرت سوراخکاری در فولاد برای دریل ۳۰۰ وات توسن شش میلیمتر و نیز حداکثر قطر سوراخکاری در چوب برای آن ۱۰ میلیمتر بیان شده است .

دریل ۳۰۰ وات توسن دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد می باشد که چپ گرد و راست گرد بودن به منظور استفاده از دریل به عنوان پیچ گوشتی حیاتی است , با وجود این حالت شما قادر به بستن و نیز باز کردن پیچ ها خواهید بود , از دیگر قابلیت های دستگاه معرفی شده وجود ترکمتر یا کنترل گشتاور که این قابلیت که به آن اصطلاحا کلاچ نیز می گویند بیشتر برای بستن پیچ ها به کار می آید و نیز کنترل سرعت در این دریل توسن می باشد .

دریل ۳۰۰ وات TOSAN دارای وزنی سبک و با طراحی ویژه , دارای شستی قفل کن سوئیچ در حالت روشن و همچنین خوش ساخت و با کاربری عالی می باشد . مهد ابزار، امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات با برندهای مختلف، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید .

دریل 6.5 توسن مدل 0071-D

 

ادامه مطلب بستن