دریل دستی ۸۵۰ وات محک

آخرین بروزرسانی: 10 شهریور 1400
دریل دستی 850 وات محک

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل دستی ۸۵۰ وات محک

    دریل دستی ۸۵۰ وات محک جهت سوراخکاری در بتن با ظرفیت ۱۳ میلیمتر و نیز در فولاد با ظرفیت ۱۰ میلیمتر کاربرد دارد و نیز دارای سیستم چپ گرد و راست گرد و کلید دیمر می باشد .

    #دریل_دستی_۸۵۰_وات

    #دریل_دستی_۸۵۰_وات_محک

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل دستی ۸۵۰ وات محک

دریل دستی ۸۵۰ وات محک

دریل دستی ۸۵۰ وات محک

ضرورت رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی شرکت محک را بر آن داشت تا به موازات تولید در داخل کشور دامنه فعالیت خود را به هنگ کنگ و چین نیز توسعه داده و از طریق همکاری نزدیک و تنگاتنگ با کارخانجات کاملا پیشرفته اقدام به تولید محصولات مشترک با نام تجاری محک نماید , بدیهی است که در این راه تجربه ۳۰ ساله تولید و شناخت از نیاز صنعتگران شرکت به همراه توان و ظرفیت واحد طراحی و مهندسی شرکت دو عنصر اساسی در انتخاب صحیح شرکای خارجی جهت تولید و عرضه بیش از ۲۰۰ نوع محصول مشترک بود .

شرکت البرز ابزار مسئولیت نصب و راه اندازی ماشین آلات و همچنین خدمات پس از فروش کلیه محصولات با برندهای محک ، آینهل ، ولف تک و بتر را عهده دار می باشد .

دریل دستی ۸۵۰ وات محک دارای ویژگی هایی جهت استفاده کاربران می باشد , این دستگاه با ولتاژ ۲۲۰ ولت , ۵۰ هرتز , وزنی به اندازه ۲٫۳ کیلوگرم و همچنین با ابعاد ۲۶۰*۳۴۰*۳۷۰میلیمتر به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است , دریل دستی معرفی شده توانایی دارد تا از صفر تا ۴۵۰۰ ضربه در دقیقه به مکان مورد نظر وارد کند .

دریل دستی ۸۵۰ وات محک جهت سوراخکاری در بتن با ظرفیت ۱۳ میلیمتر و نیز در فولاد با ظرفیت ۱۰ میلیمتر کاربرد دارد , سرعت بدون بار این ابزار از صفر تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه و همچنین لوازم همراه آن آچار و کیف بیان شده است .

دریل دستی ۸۵۰ وات محک ابزاری است اتوماتیک یعنی نیاز به آچار ندارد , میله خط کشی داخل این دستگاه برای تنظیم عمق سوراخکاری مورد استفاده کاربران می باشد , برای آشنایی با دریل باید بگوییم که دریل جهت سوراخ کردن انواع قطعات چوبی و فلزی کاربرد دارد .

دریل دستی ۸۵۰ وات محک دارای سیستمم چپ گرد و راست گرد جهت باز و بسته کردن پیچ و نیز کلید دیمر برای تنظیم دور در دقیقه می باشد .

دریل-دستی-850-وات-محک

دریل-دستی-۸۵۰-وات-محک

ادامه مطلب بستن