بکس برقی 1/2 اینچ دیوالت

آخرین بروزرسانی: 15 شهریور 1400
بکس برقی 12 اینچ دیوالت

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • بکس برقی 1/2 اینچ دیوالت

    بکس برقی ۱/۲اینچ دیوالت دارای قابلیت چپگرد و راستگرد است که با وجود این حالت شما قادر به بستن و نیز باز کردن پیچ ها خواهید بود و همچنین پرقدرت و بادوام می باشد .

    #بکس_برقی_1/2_اینچ

    #بکس_برقی_1/2_اینچ_دیوالت

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی بکس برقی 1/2 اینچ دیوالت

بکس برقی 1/2 اینچ دیوالت

بکس برقی 1/2 اینچ دیوالت

ابزار سپه که حسن شهرت شصت ساله خود را مدیون مشتریان وفادارش می داند همواره منتهای مساعی خود را در جهت حفظ این میراث ارزشمند بکار بسته است , تلاش خالصانه آنها "ارزش افزایی" روز افزون برای مصرف کنندگان گرامی است , چرا که "موجودیت" خود را ملزم به وجود آنان می داند , سازمان ابزار سپه یک سیستم صد در صد مشتری گراست ، بدین معنا که هیچگاه "مشتری" را با " خریدار" مترادف نمی داند ، خریداری که تنها با پرداخت وجه ، طرف یک معامله گذراست ، اما مشتری با تشخیص مزیتهای رقابتی کالا و خدمات، ذینفع همیشگی یک رابطه دائمی با شرکت می گردد .

برند های معروف و معتبری چون بوش، رونیکس، ماکیتا، توسن، متابو، میلواکی، دیوالت، آاگ و … در فروشگاه مهد ابزار در دسترس شما قرار گرفته است تا با مقایسه آن ها با یکدیگر متناسب با نیاز و خواسته خودتان محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .

بکس برقی ۱/۲ اینچ دیوالت دارای توان 710 وات که با وجود این قدرت توانایی دارد تا با سرعتی به اندازه 2200 دور در دقیقه بگردد که حداکثر تعداد دوری که دستگاه به صورت آزاد می تواند در مدت یک دقیقه بچرخد را سرعت در حال بی باری می گویند , همچنین با وزن 3.2 کیلوگرم در بازار ابزار آلات صنعتی موجود می باشد و گشتاور این ابزار صنعتی 440  نیوتن بر متر بیان شده است .

بکس برقی ۱/۲اینچ دیوالت دارای قابلیت چپگرد و راستگرد است که با وجود این حالت شما قادر به بستن و نیز باز کردن پیچ ها خواهید بود و همچنین پرقدرت و بادوام می باشد , کاربران گرامی میتوانند از این دستگاه برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره های بزرگ استفاده کنند , یکی دیگر از قابلیت های بکس برقی 1/2 اینچ دیوالت بسیار خوش دست راحت بودن این ابزار می باشد .

بکس-برقی-1.2-اینچ-دیوالت

بکس-برقی-1.2-اینچ-دیوالت

ادامه مطلب بستن