انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک ابزاری است که برای شیار انداختن روی گچ , کامپوزیت , گرانیت و سرامیک مناسب کار کاربران می باشد , قطر تیغه هایی که روی صفحه شیارزن نصب می شود ۱۱٫۵ می باشد .

#شیار_زن_تک_تیغ_۱۱

#شیار_زن_تک_تیغ_۱۱_مکتک

مهد ابزار
گارانتی 18 ماهه قالب فروشگاهی پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
ارسال رایگان سفارشات
خرید بالای دو میلیون
ضمانت بازگشت کالا
تا 30 روز پس از خرید
ضمانت اصالت کالا
ابزار آلات اصیل و معتبر
مشاوره تخصصی رایگان
خرید آگاهانه ابزار آلات
نقد و بررسی
شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

شرکت ماکیتا در سال ۱۹۱۵ با تولید موتورهای برقی کار خود را آغاز نمود و در مدت کوتاهی توانست به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزارهای برقی صنعتی در جهان مطرح گردیده و سرآمد تولید کنندگان دیگر گردد , ماکیتا با تولید بیش از یک هزار مدل ابزارهای صنعتی برقی , موتوری و بادی توانسته است نیازهای صنایع مختلف را در سراسر جهان برآورده سازد .

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک یکی از انواع مختلف ابزارهای برقی موجود در بازار می باشد که برای شناخت بیشتر شما از این محصول ویژگی ها و کاربرد های آن را برای شما بیان می کنیم , این ابزار دارای ۱۲۰۰ وات قدرت می باشد که توانایی می یابد سرعت دستگاه را تا ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه به گردش در بیاورد , قطر تیغه اره آن ۱۱۰ میلیمتر می باشد .

شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک ابزاری است که برای شیار انداختن روی گچ , کامپوزیت , گرانیت و سرامیک مناسب کار کاربران می باشد , قطر تیغه هایی که روی صفحه شیارزن نصب می شود ۱۱٫۵ است که توانایی دارد تا عمق ۳٫۵ سانت به صورت مفید برای  برش دادن داخل دیوار برود و همچنین دارای یک سال گارانتی می باشد .

حسنی که شیار زن  تک تیغ ۱۱ مکتک دارد این است که برای کارهای برق کاری ساختمان یا لوله جات استفاده می شود و شیار بر روی دیوار می اندازد و بعد به وسیله دستگاه تخریب کن جای لوله آب و برق را می توانند در بیاورند , شیاری که این دستگاه بر روی مقاطع می اندازد به این صورت است که تا عمق ۳۵ سانت داخل می رود و یک خط مشخص را روی دیوار تنطیم میکند .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی ، بررسی , مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

 

شیار-زن-تک-تیغ-11-مکتک

شیار-زن-تک-تیغ-۱۱-مکتک

توضیحات تکمیلی
شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک
    برند مک تک - Maktec
    شیار زن تک تیغ ۱۱ مکتک

    مک تک ( Maktec )
    مک تک تولید کننده ابزار برقی و صنعتی و زیر مجموعه برند ماکیتا ساخت ژاپن است .

    یکی از مهم‌ترین دلایل تاسیس شرکت مک تک و تولید محصولاتی با برند مشابه شرکت ماکیتا ، عرضه مدل‌ها و دستگاه‌هایی است که با حفظ کیفیت ، قیمت مناسبی‌تری هم دارند.

    شاخص‌ترین تفاوت ظاهری محصولات مکتک با تولیدات شرکت ماکیتا ، در رنگ آن‌ها است.

    تمام محصولات برند مک تک با رنگ قرمز تولید می شوند .

    ابزار های تولید شده توسط شرکت مک تک دارا گارانتی 12 ماهه شرکت صنعتی تیوا در ایران هستند .

    محصولات مرتبط