دریل ۱۳ گیربکسی AEG مدل SB20-2E

آخرین بروزرسانی: 18 مرداد 1400
دریل ۱۳ گیربکسی aeg مدل sb20 2e

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل ۱۳ گیربکسی AEG مدل SB20-2E

  • دارای گیربکس دو سرعته
  • مجهز به سیستم ضد لرزش
  • دارای سیستم چپ گرد و راست گرد
  • مجهز به دیمر
  • 25 ماه ضمانت شرکت اطلس کوشا
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل ۱۳ گیربکسی AEG مدل SB20-2E

دریل ۱۳ گیربکسی AEG مدل SB20-2E

دریل ۱۳ گیربکسی AEG مدل SB20-2E

شرکت اطلس کوشا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات AEG آلمان در ایران با تکیه بر بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در امر واردات، فروش و انجام خدمات پس از فروش ابزارهای برقی، بادی و بنزینی به مشتریان خود وعده می دهد که با رعایت اصل مشتری مداری، خدماتی را به نحوی شایسته به تمامی مصرف کنندگان محصولات تحت عرضه خود که همگی با کارت گارانتی معتبر این شرکت عرضه می گردند، ارائه دهد .

دریل ۱۳ گیربکسی آاگ ابزاری است برقی که در کشور آلمان به تولید رسیده است و در رنگ نارنجی , وزنی به اندازه ۲٫۸ کیلوگرم , دو سال گارنتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همراه لوازمی چون : دسته , میله تنظیم عمق و آچار به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

دریل ۱۳ گیربکسی آاگ دارای مشخصه هایی چون : قدرت ۷۵۰ وات , گشتاور ۵۶ نیوتن متر , دور آزاد صفر تا ۱۰۰۰ و صفر تا ۳۲۰۰ دور در دقیقه , قطر مته کاری آن در بتن , فولاد و چوب به ترتیب ۲۰ , ۱۳ و ۴۰ میلیمتر می باشد .

برای آشنایی بیشتر با دریل ۱۳ گیربکسی آاگ می توان به ویژگی هایی که بیان شده است اشاره کرد , از جمله دارای سیستم چپ گرد و راستگرد , طول کابل ۴ متری  , مجهز به گیربکس دو سرعته , قطر مته گیر سه نظام ۱۳ میلیمتر , دارای سیستم ضد لرزش , دارای کیف پلاستیکی می باشد .

دریل ها و از جمله دریل ۱۳ گیربکسی آاگ ابزاری است که با حرکت دورانی سریع برای سوراخ کردن کاربرد دارد , دریل ها به سبب قدرت خود توانایی سوراخ کاری در چوب تا فلزات و حتی در بتن را دارا می باشند , دریل های گیربکسی به خاطر چند چرخ دنده که گیربکس نامیده می شود قدرت بیشتری نسبت به دریل های ساده دارند .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

ادامه مطلب بستن