دریل پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 9012-SCN ( تک باطری )

آخرین بروزرسانی: 12 مرداد 1401
دریل پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 9012 scn

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 9012-SCN

  • قابلیت شارژ سریع در 45 دقیقه
  • دارای دو حالت کاری (دریل- پیچ کاری)
  • مجهز به شستی چپگرد و راست گرد مجزا از کلید برق
  • مجهز به گیربکس دو سرعته
  • دارای باتری لیتیوم -یون با کیفیت سامسونگ
  • قابلیت کنترل گشتاور
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 9012-SCN ( تک باطری )

دریل پیچ گوشتی شارژی توسن پلاس مدل 9012-SCN

پیچ گوشتی شارژی 12 ولت توسن پلاس مدل 9012-SCN

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد یم تا با گرده همایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید .

اگر بخواهیم دریل شارژی ۱۲ لیتیوم توسن پلاس را برای شما معرفی کنیم باید بگوییم که دارای کاربرد ها و قابلیت های گوناگونی می باشد که از قابلیت های آن تواناییی سوراخ کاری در چوب و فلز با قطر مختلف و نیز باز و بسته کردن پیچ می باشد و حداکثر قطر سوراخ کاری در چوب ۲۱ میلیمتر و در فلز ۱۰ میلیمتر می باشد که با سه نظام یک الی ۱۰ میلیمتری انجام می شود .

دریل شارژی ۱۲ لیتیوم توسن پلاس داری وزن سبک , طراحی ارگونومیک جهت سهولت در کار , دارای روکش ضد تعرق بر روی دسته جهت جلوگیری از خستگی کاربر در عملیات طولانی مدت, دارای باتری با کیفیت و مرغوب , قابلیت شارژ در یک ساعت, دارای قابلیت کنترل گشتاور , دارای کلید کنترل سرعت دور (مدل گازی) , دارای کلید کنترل سرعت دور مکانیکی, مجهز به شستی چپگرد و راستگرد , دارای کیف BMC و دارای گیربکس دو سرعته نیز می باشد .

سرعت دریل شارژی ۱۲ لیتیوم توسن پلاس بین ۴۰۰ و ۱۴۵۰ دور بر دقیقه قابل تنظیم می باشد , حداکثر گشتاور این دستگاه ۳۰ نیوتن متر و تعداد گشتاور قابل تنظیم آن ۱+۱۸ بیان شده است و نوع باتری آن لیتیوم - یون و نیز ظرفیت باتری ۱/۵ آمپر - ساعت موجود می باشد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و
کسب مهارت فنی شدن .
پیچ گوشتی شارژی 12 ولت توسن پلاس مدل 9012-SCN

پیچ گوشتی شارژی 12 ولت توسن پلاس مدل 9012-SCN

ادامه مطلب بستن