تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

ARVA electric screwdriver single speed 5352

  • دارای دسته با طراحی ارگونومیک
  • قابلیت تعویض آسان ذغال‌های دستگاه 
  • مجهز به موتور قدرتمند با عملکرد بالا
  • دارای کلید ضد غبار 
  • قابلیت کنترل گشتاور 
  • دارای سه نظام اتوماتیک
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
تماس بگیرید
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
پیچ گوشتی برقی تک سرعته آروا مدل 5352

پیچ گوشتی برقی تک سرعته آروا مدل 5352 :

پیچ گوشتی برقی تک سرعته آروا مدل 5352

اسم پیچ گوشتی برقی توانایی های این ابزار را توصیف می‌کند . پیچ گوشتی برقی برای کاربردهایی همچون بستن پیچ‌های بلند و کوتاه و حتی داخل سخت ترین چوب‌ها طراحی شده که با استفاده از حرکت چکشی نیروی گشتاوری بسیار زیادی حتی نسبت به دریل‌های مخصوص می‌ تواند از خود تولید کند. مزیت بزرگ دیگر این دستگاه این است که نیروی گشتاوری از حرکت چکشی به شما انتقال داده نخواهد شد . این پیچگوشتی‎‌ها  معمولا برای سوارخ کردن مورد استفاده قرار گرفته و در کارهای صنعتی و کارگاه‌‎ها‎ی کوچک متداول هستند .


بارزترین مشخصات  ابزار برقی پیچ گوشتی برقی تک سرعته آروا مدل 5352

پیچ گوشتی برقی تک سرعته آروا مدل 5352 با قدرت 350 وات به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . این دستگاه دارای دسته با طراحی ارگونومیک می‌باشد . تعویض آسان ذغال‌های دستگاه توسط آن ممکن شده است . همچنین موتور قدرتمند با عملکرد بالا در این ابزار تعبیه شده است . از دیگر مشخصه آن می‌توان به کلید ضد غبار , قابلیت کنترل گشتاور و سه نظام اتوماتیک اشاره کرد . 


قابلیت‌ها

  • توان : 350 وات 
  • سایز سه نظام : 10 میلیمتر
  • وزن دستگاه : 1.3 کیلوگرم
  • کشور سازنده : چین
  • گارانتی : 12 ماه


کلام آخر :

ویژگی و کاربردهای پیچ گوشتی برقی ARVA electric screwdriver single speed 5352 جهت آشنایی بیان شد . با رجوع به مجله اینترنتی در سایت مهد ابزار می‌توانید با برند و محصولات متنوع ما آشنا و اطلاعات مفیدی را بدست آورید .

021-66-75-1900 


توضیحات تکمیلی
پیچ گوشتی برقی تک سرعته آروا مدل 5352
    برند آروا - ARVA
    پیچ گوشتی برقی تک سرعته آروا مدل 5352

    آروا ( ARVA ) :

    برند آروا با پشتوانه ی تجربه‌ای 30 ساله و همت و تلاش شبانه روزی جوانان با استعداد ایرانی به وجود آمد .

    شرکت آروا در ابتدای تأسیس کیفیت، قیمت و خدمات را مد نظر قرار داده و بابهره گیری از استانداردهای جهانی مبادرت به تولید کالا با بهترین کیفیت ممکن نموده است.

    پس از گذشت چندین سال توانست در صنعت تولید ملی نیز بدرخشد و از صفر تا صد تولید اینورترهای جوشکاری 200  ، 200c ، 220 ، 250 ، 280 آمپر و اتوهای لوله سبز و جعبه ابزار را مطابق با استاندارد جهانی انجام دهد.

    در حال حاضر شرکت توزیع ابزار آروا تنها تولید کننده مجاز ابزار آلات جوش و برش در ایران می باشد که تمامی دستگاه های خود را مطابق چارچوب استاندارد های بین المللی در خاک ایران تولید می نماید .

    همچنین شرکت آروا قصد دارد محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید، لذا اخذ استاندارد CE محصولات تولیدی به عنوان اولین قدم در صادرات این شرکت به کشورهای دیگر محسوب می‌شود.