تماس با ما
انتخاب رنگ:
ویژگی های محصول

ARVA Generator 800 watt 6108

  • دارای چرخ و دسته جهت حمل و نقل آسان
  • مناسب برای مصارف عمومی , کارگاهی و صنعتی
  • دارای سوئیچ قطع برق در زمان بروز بار اضافی
  • دارای فیوز ایمنی و قطع کن حفاظتی سریع
  • مناسب جهت استفاده در فضاهای بسته و حداقل صدا و لرزش
  • دارای مخزن بزرگ سوخت جهت کارکرد طولانی مدت
  • مجهز به بدنه ضد لرزش تمام فلزی
  • مجهز به موتور با سیم‌پیچی 100 درصد مس
  • دارای موتور 4 زمانه
  • دارای خروجی DC , AC
  • دارای سیستم هشدار دهنده کمبود روغن
  • دارای استاندارد جهانی GS و CE اروپا
  • مجهز به سیستم استارت
مهد ابزار
ضمانت اصالت کالا
ارسال توسط مهد ابزار
تماس بگیرید
نیاز به راهنمایی دارید؟ درخواست مشاوره تلفنی
نقد و بررسی
موتور برق 800 وات آروا مدل 6108

موتور برق 800 وات آروا مدل 6108 :

موتور برق 800 وات آروا مدل 6108

موتور برق یک ماشین الکتریکی می‌باشد که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌نماید . این وسیله توسط یک ژنراتور الکتریکی ( برقی ) انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌نماید . ژنراتور و موتورها در موارد بسیاری دارای ویژگی‌های مشترکی نسبت به هم می‌باشند . تعداد زیادی موتورهای برق از طریق تعامل بین میدان مغناطیسی , میدان الکتریکی و جریان‌های پیچشی برای تولید نیرو اقدام می‌نمایند . در برنامه‌های خاص مانند ترمزهای احتراق با موتورهای کشش در صنعت حمل و نقل , موتورهای الکتریکی نیز توانایی این را دارند که به عنوان مولد , انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل نمایند . موتورهای برق می‌توانند در برنامه‌های کاربردی متنوعی استفاده شوند . مانند فن‌های صنعتی , بلورس و پمپ‌ها , ابزارهای ماشین , لوازم خانگی , ابزار قدرت و درایو دیسک از منابع مستقیم DC مثل باتری‌ها , وسایل نقلیه موتوری یا یکسو کننده‌ها با منابع متناوب (AC) مثل شبکه برق , مبدل‌ها یا ژنراتورها انرژی مورد نیاز خود را تامین نمایند . موتور برق برای تولید نیروی خطی یا دوار ( گشتاور ) استفاده می‌گردد و باید از دستگاه‌هایی همچون مارپیچ مغناطیسی و بلندگو که می‌توانند انرژی برق را به حرکت در آورند اما انرژی مکانیکی قابل استفاده , که به عنوان دیسک و مبدل معرفی می‌شوند و باید به صورت ممتاز باشند . سوخت موتورهای برقی بنزینی همانطور که از نامشان مشخص است با بنزین می‌باشند . با توجه به نوع سوخت این محصول گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید خواهد شد که باید در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد در غیر اینصورت موجب خفگی می‌شود .

 

 

بارزترین مشخصات ابزار کارگاهی موتور برق 800 وات آروا مدل 6108

موتور برق 800 وات آروا مدل 6108 جهت مصارف عمومی , کارگاهی و صنعتی به بازار ابزارآلات عرضه شده است . موتور برق 800 وات آروا دارای چرخ و دسته جهت حمل و نقل آسان و سوئیچ قطع برق در زمان بروز بار اضافی می‌باشد . موتور برق 800 وات جهت افزایش ایمنی کاربر دارای فیوز ایمنی و قطع کن حفاظتی سریع بیان شده است . موتور برق مناسب جهت استفاده در فضاهای بسته و حداقل صدا و لرزش بیان شده است . از دیگر مشخصه آن می‌توان به مخزن بزرگ سوخت جهت کارکرد طولانی مدت با حداکثر توان , موتور 4 زمانه , خروجی DC و AC و سیستم هشدار دهنده کمبود روغن اشاره کرد . این دستگاه مجهز به بدنه ضد لرزش تمام فلزی جهت افزایش استحکام در حین انجام کارهای سنگین و طولانی شده است . موتور با سیم‌پیچی 100 درصد مس جهت افزایش اثر بخشی بالا بردن عملکرد دستگاه از ویژگی آن بیان شده است . همچنین دارای استاندارد جهانی GS و CE اروپا و سیستم استارت می‌باشد .

 

قابلیت‌ها

  • توان : 800 وات
  • کشور سازنده : چین
  • گارانتی : اصالت و سلامت فیزیکی

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای موتور برق ARVA Generator 800 watt 6108 آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900

contact us

موتور برق ARVA Generator 800 watt 6108

ARVA Generator 800 watt 6108

توضیحات تکمیلی
موتور برق 800 وات آروا مدل 6108
    برند آروا - ARVA
    موتور برق 800 وات آروا مدل 6108

    آروا ( ARVA ) :

    برند آروا با پشتوانه ی تجربه‌ای 30 ساله و همت و تلاش شبانه روزی جوانان با استعداد ایرانی به وجود آمد .

    شرکت آروا در ابتدای تأسیس کیفیت، قیمت و خدمات را مد نظر قرار داده و بابهره گیری از استانداردهای جهانی مبادرت به تولید کالا با بهترین کیفیت ممکن نموده است.

    پس از گذشت چندین سال توانست در صنعت تولید ملی نیز بدرخشد و از صفر تا صد تولید اینورترهای جوشکاری 200  ، 200c ، 220 ، 250 ، 280 آمپر و اتوهای لوله سبز و جعبه ابزار را مطابق با استاندارد جهانی انجام دهد.

    در حال حاضر شرکت توزیع ابزار آروا تنها تولید کننده مجاز ابزار آلات جوش و برش در ایران می باشد که تمامی دستگاه های خود را مطابق چارچوب استاندارد های بین المللی در خاک ایران تولید می نماید .

    همچنین شرکت آروا قصد دارد محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید، لذا اخذ استاندارد CE محصولات تولیدی به عنوان اولین قدم در صادرات این شرکت به کشورهای دیگر محسوب می‌شود.

    محصولات مرتبط