کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای مدل HP1846-PW

آخرین بروزرسانی: 4 فروردین 1403
کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای مدل hp1846 pw

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای

    کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای دارای سیستم موتور القایی میباشد و این سیستم این امکان را به کاربر میدهد تا با بیشترین قدرت خروجی با بالاترین مدت زمان جهت انجام کار را به کابر میدهد .

    #کارواش-حرفه-ای-140-بار-هیوندای

    #کارواش-دینامی-1846-هیوندا

    #کارواش-موتور-القایی-HYUNDAI

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای مدل HP1846-PW

کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای

کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای

هیوندای همواره به محصولات خود ایمان داشته و معتقد است " رضایت مشتری ، نماد کیفیت بوده و کیفیت ، هدف اصلی هیوندای "  است .

هیوندای با تاکید بر " پیشگام بودن در تکنولوژی و ارایه کیفیت برتر" یکی از برجسته‌ترین نام‌های تجاری , تقریباً در تمامی صنایع بوده و به اثربخش بودن خود بعنوان یک نام تجاری در حوزه های مختلف ابزار و تجهیزات صنعتی مفتخر است .

سابقه درخشان گروه هیوندای نمادی از اقتصاد مدرن کره جنوبی بوده و متخصصان بر این باورند که در آینده نزدیک هیوندای به یکی از بازیگردانان اصلی اقتصاد جهانی تبدیل خواهد شد .

هیوندای دارای شبکه فروش گسترده‌ای در 193 کشور جهان می‌باشد. در سالهای اخیر هیوندای پا را فراتر از مرزهای کره نهاده و با هدف نزدیکی به مشتریانش کارخانجات تولیدی در اکثر نقاط دنیا از جمله ایالات متحده و اروپا تاسیس کرده‌است . امروزه هیوندای برای کیفیت بالا و ارزش والای خود شهرت جهانی دارد .

کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای دارای سیستم موتور القایی میباشد و این سیستم این امکان را به کاربر میدهد تا با بیشترین قدرت خروجی با بالاترین مدت زمان جهت انجام کار را به کابر میدهد , از ویژگی و خصوصیات این دستگاه میتوان به قدرت 1800 واتی , نوع موتور القایی , حد اکثرتوان خروجی 140 بار , میانگین مصرف آب 6.7 لیتر در دقیقه و توانایی ساختن کف داخلی توسط مخزن تعبیه شده در پشت دستگاه که کاربر با ایجاد خلا در کارواش باعث پاشش کف بر قسمت های مورد نیاز میشود .

از ملزومات و لوازم جانبی کارواش 1846 هیوندا میتوان به شلنگ 5 متری فشار قوی , گان کارواش , شلنگ جمع کن بر روی دستگاه و همچنین دو عدد لانس به صورت توربو و دیگری قابل نظیم میتوان اشاره کرد , کارواش 140 بار دینامی هیوندا دارای یک سال ضمانت نامه شرکت ایرا هیوندای و همچنین پنج سال خدمات پیس از فروش این شرکت میباشد .

کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای

کارواش حرفه ای 140 بار هیوندای

 

ادامه مطلب بستن