پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای مدل 361-SD

آخرین بروزرسانی: 23 دی 1402
پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • پیچ وشتی شارژی مشتی هیوندای

    پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای دارای باتری لیتیوم میباشد که این ویژگی موجب می شود که باتری را مدت زمان بیشتری نگه دارد و دیرتر خراب شود و در نتیجه عمر باتری بیشتری دارد .

    #پیچ_گوشتی_شارژی-مشتی

    #پیچ_گوشتی_شارژی_مشتی_هیوندای

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای مدل 361-SD

پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای مدل 361-SD :

پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای مدل 361-SD

" هیوندای " متشکل  از مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های وابسته به آنها می باشد که ابتدا در سال 1947 بعنوان یک شرکت ساختمانی توسط "چانگ جو یونگ" تاسیس شده و از سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نموده ودرحال حاضر , هیوندای بعد از 6 دهه تلاش و انطباق  با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید ، به بزرگترین زنجیره تولید در کشور کره جنوبی  و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شده است . 

پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای یکی از انواع ابزار آلات شارژی هیوندای در بازار ابزار صنعتی می باشد که با رنگ آبی و یک سال گارانتی و به مدت پنج سال خدمات پس از فروش عرضه شده است و این دستگاه محصول کشور کره می باشد که توسط شرکت هیوندای تولید شده است .

لوازم موجود در پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای کیف BMC , شارژر تعدادی سر پیچ گوشتی می باشد , ولتاژ موتور دستگاه 3.6 ولت , سرعت در حالت آزاد صفر تا 200 دور در دقیقه , ظرفیت باتری 1.5 آمپر ساعت لیتیوم و حداکثر گشتاور آن را 3 نیوتن بر متر بیان کرده اند .

پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای ابزاری است که هم به صورت هفتیری و هم مستقیم می توان از آن استفاده کرد , این ابزار در جاهایی که دست به آن دسترسی ندارد مثل کیف زنانه و کابینت کاربرد دارد , و همچنین برای کارهای مونتاژ کاری نیز می شود از آن بهره برد .

قابلیت های مختلف پیچ گوشتی شارژی مشتی هیوندای عبارتند از : دارای باتری لیتیوم که این ویژگی موجب می شود که باتری را مدت زمان بیشتری نگه دارد و دیرتر خراب شود و در نتیجه عمر باتری بیشتری دارد , دارای چپ گرد و راست گرد برای باز وبسته کردن پیچ , کلید نمایشگر باتری روی بدنه دستگاه , دارای دکمه پرس برای چرخاندن دستگاه , استفاده کردن به صورت مستقیم و تاشو .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی ، بررسی ، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است .

 

 

کلام آخر:

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی وکاربردهای پیچ گوشتی شارژی HYUNDAI Cordless screwdriver a handful 361-sd

آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه استفاده آن بدست آوریم . جهت کسب

اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

 

021-66-75-1900  contact us

پیچ گوشتی شارژی HYUNDAI Cordless screwdriver a handful 361-sd

HYUNDAI Cordless screwdriver a handful 361-sd

ادامه مطلب بستن