پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای HP231

آخرین بروزرسانی: 28 فروردین 1403
پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای

    پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای دارای ترکمتر جهت تنظیم زور پیچ کاری و سیستم چپ گرد و راست گرد برای باز و بسته کردن پیچ می باشد .

    #پیچ_گوشتی_برقی_تک_سرعته

    #پیچ_گوشتی_برقی_تک_سرعته_هیوندای

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای HP231

پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای

پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای

نمایندگی انحصاری هیوندای در ابزارها ، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در ایران و خاورمیانه فعالیت خود را در بازار ایران از سال 1389 شروع نموده و در حال حاضر توانسته است با اتکا بر نیروهای متخصص خود ، دانش فنی ، شناخت کامل از بازار ایران و همچنین با پشتوانه کیفیت  ، تنوع و  قیمت مناسب محصولات هیوندای کاملا در بازار ایران خود را معرفی نموده و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است و اکنون یکی از برندهای مطرح در این بازار میباشد .

پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای یکی دیگر از انواع ابزار آلات برقی موجود در بازار می باشد که توسط شرکت هیوندای و در کشور کره تولید شده است , مدت زمانی که به عنوان گارانتی برای این این محصول بیان کرده اند یک سال و نیز به مدت پنج سال دارای خدمات پس از فروش می باشد .

پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای با ویژگی ترکمتری که دارد این امکان را به ما میدهد تا زور پیچ کاری را تنظیم کنیم , یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان برای این دستگاه برقی بیان کنیم وجود سیستم چپ گرد و راست گرد در این دستگاه می باشد که سبب می شود بتوان به راحتی پیچ را باز و بسته کرد .

پیچ گوشتی برقی تک سرعته هیوندای دارای 230 وات و سه نظام 10 میلیمتر اتوماتیک , سرعت در حالت بی باری از صفر تا هفتصد دور در دقیقه , وزنی به اندازه 1.3 کیلوگرم و همچنین دارای کلید گازی حساس برای شروع آرام و مطمین , مجهز به کلاچ اتوماتیک می باشد و به همراه نوک پیچ گوشتی دو سره عرضه شده است .

همراهان مهد ابزار می توانند انواع دریل ، پیچ گوشتی ، ابزارهای نجاری مانند اره ، سمباده لرزان و …، ابزارهای ساختمانی مانند دریل بتن کن ، چکش تخریب و …، ابزارهای باغبانی ، انواع چسب ، انواع قفل و … را به صورت آنلاین خریداری کنند و به آسانی تحویل بگیرند .

 

پیچ-گوشتی-برقی-تک-سرعته-هیوندای

پیچ-گوشتی-برقی-تک-سرعته-هیوندای

ادامه مطلب بستن