پایه دریل متابو مدل DRILL STAND 890

آخرین بروزرسانی: 26 تیر 1402
پایه دریل متابو مدل drill stand 890

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

نقد و بررسی اجمالی پایه دریل متابو مدل DRILL STAND 890

پایه دریل متابو مدل DRILL STAND 890 :

پایه دریل متابو مدل DRILL STAND 890

دریل مگنت ، ابزاری است که دارای پایه‌های مغناطیسی می‌باشدکه برای سوراخ‌ کردن فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد . این پایه دریل توانایی سوراخ کردن تا قطر 120 میلی‌متری در یک مرحله و با سرعت بسیار زیاد را دارد . از این دریل در هر مکانی می‌توان استفاده کرد چون براحتی قابل حمل است ، و به‌صورت افقی ، عمودی و حتی وارونه می‌توان از آن استفاده کرد . پایه‌ی مغناطیسی این دریل باعث چسبندگی دستگاه به صفحات فلزی می‌شود و می شود به‌راحتی سوراخ‌کاری را در ارتفاعات نیز انجام دهد . از دریل مگنت می‌توان در هر مکانی استفاده نمود به طور مثال : سکوهای نفتی ، زیرآب ، ریل‌های راه‌آهن و کارگاه‌های جوشکاری . در انتخاب این ابزار برقی باید به قطر سوراخ‌کاری ، عمق سوراخ ، نوع کار ، محیط کاری و محدودیت‌های مکانی توجه شود . این وسیله در سایزهای مختلفی درست شده است و از انواع سبک با کاربردهای محدود در بازار موجود است تا انواع بزرگ‌تر آن با کاربردهای متغیر . در این دریل استانداردهای ایمنی به طور کامل رعایت شده است . داشتن گارد محافظتی ، سیستم الکترونیکی کنترل اضافه‌بار ، کلاچ اتوماتیک نشان‌دهنده وجود استاندارد بالای این است ابزار است . لوازم جانبی این دستگاه عبارتند از : نسیستم بطری خنک‌کننده مته و محل سوراخ ، انواع ابزار گیر ، پایه مغناطیسی گردان ، ابزار اعمال نیرو بر مته ، آداپتور جهت کار با لوله ، گیربکس چند سرعته ، مته خزینه ، قلاویز ، تبدیل‌های محور و صفحه وکیوم جهت ثبات دریل برای کارهایی که مغناطیسی نخواهند بود .

 

 

بارزترین مشخصات ابزار برقی پایه دریل متابو مدل DRILL SATND 890

پایه دریل متابو مدل DRILL STAND 890 با کیفیت و خوش ساخت به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . پایه دریل متابو دارای دیافراگم 43 میلیمتری می‌باشد . برای پایه دریل 165 میلیمتر فاصله سر دریل تا ستون بیان شده است . از دیگر مشخصه آن می‌توان به 500 میلیمتر ارتفاع ستون اشاره کرد .

 

قابلیت‌ها

  • قطر دیافراگم : 43 میلیمتر
  • فاصله سر دریل تا ستون : 165 میلیمتر
  • ارتفاع ستون : 500 میلیمتر
  • وزن دستگاه : 5.5 کیلوگرم
  • کشور سازنده : آلمان
  • گارانتی : 18 ماه ضمانت

 

 

کلام آخر :

در اینجا توانستیم با بخشی از ویژگی و کاربردهای پایه دریل METABO Drill base drill stand 890 آشنا شویم و اطلاعات مناسبی از نحوه صحیح عملکرد آن بدست آوریم . شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید .

 

021-66-75-1900

contact us

پایه دریل METABO Drill base drill stand 890

پایه دریل METABO Drill base drill stand 890

ادامه مطلب بستن