میکسر ۱۴۰۰ وات محک مدل MX-1400

آخرین بروزرسانی: 28 فروردین 1403
میکسر 1400 وات محک مدل mx 1400

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • میکسر ۱۴۰۰ وات محک مدل MX-1400

  • قطر تیغه 140 میلیمتر
  • دیمر دار ( دور متغیر )
  • به همراه 1 عدد همزن
  • کیفیت ساخت عالی
  • کنترل سرعت الکترونیکی
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی میکسر ۱۴۰۰ وات محک مدل MX-1400

میکسر ۱۴۰۰ وات محک مدل MX-1400

دریل همزن 1400 وات محک مدل MX-1400

شرکت البرز ابزار در سال ۱۳۶۱ با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت با نام محک به بازار عرضه شد , درسال ۱۳۸۸ با توجه به تمایل روز افزون صنعت ساختمان به مصالح جدید ماشین آلات ساخت ومونتاژ درب و پنجره UPVC مورد توجه شرکت قرار گرفت که پس از مطالعه فراوان شرکت “WOLFTECH” ترکیه که سوابق همکاری نزدیک با یک شرکت آلمانی را در کارنامه خود داردبه عنوان سازنده انتخاب و عرضه این ماشینها پس از طی دوره های آموزشی در رابطه با نصب، راه اندازی و اپراتوری آنها آغاز گردید .

شرکت البرز ابزار به عنوان یکی بزرگترین شرکت صنعتی خدمات پس از فروش محصولات با برندهای محک و آینهل را عهده دار می باشد , و مهد ابزار مرجع ابزار آلات صنعتی محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران گرامی قرار میدهد .

میکسر ۱۴۰۰ وات محک دارای لوازم جانبی چون کیف و میله همزن میباشد , این میکسر ۱۴۰۰ وات محک برای همزدن ملات , دوغ آب , سیمان و کارهای ساختمانی و ... مورد استفاده کاربران می باشد , همچنین این دستگاه دارای شش دور دیمر جهت تنظیم دور در دقیقه نیز می باشد .

میکسر ۱۴۰۰ وات محک دارای سیستم گیربکس می باشد که سبب می شود با قدرت بیشتر و مدت زمان بیشتر کار کند , با خرید این میکسر ۱۴۰۰ وات محک میتوانید در بسیاری از مصارف همزنی استفاده کرد .

سرعت در حالت آزاد میکسر ۱۴۰۰ وات محک از صفر تا ۴۸۰ و صفر تا ۸۰۰ دور در دقیقه و عمق این دستگاه ۱۴۰ میلیمتر در نظر گرفته شده است , مهد ابزار با فروش اینترنتی خود کارتان را آسان کرده تا بتوانید بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار داشته باشید , برای دسترسی آسون تر خرید کالای خود , میتوانید در کانال ما در  تلگرام و واتس اپ عضو شوید تا هر لحظه بتوانید محصولات ما را مشاهده کنید .

کانال ما در تلگرام t.me/mahdeabzar_com منتظر شما هستیم .

میکسر ۱۴۰۰ وات محک مدل MX-1400

میکسر ۱۴۰۰ وات محک مدل MX-1400

ادامه مطلب بستن