مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ

آخرین بروزرسانی: 18 مرداد 1400
مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ

    مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ دارای طول کابل ۴ متری و جهت مصارف آهنگری , سنگبری و چوب بری استفاده می شود , فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .

    #مینی_فرز_۹۰۰_وات

    #مینی_فرز_۹۰۰_وات_آاگ

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ

مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ

مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ

شرکت اطلس کوشا به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات AEG آلمان در ایران با تکیه بر بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در امر واردات، فروش و انجام خدمات پس از فروش ابزارهای برقی، بادی و بنزینی به مشتریان خود وعده می دهد که با رعایت اصل مشتری مداری، خدماتی را به نحوی شایسته به تمامی مصرف کنندگان محصولات تحت عرضه خود که همگی با کارت گارانتی معتبر این شرکت عرضه می گردند، ارائه دهد .

مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ که برای شما معرفی می کنیم یکی از ابزار های برقی می باشد در کشور آلمان به تولید رسیده است و در رنگ نارنجی , وزنی به اندازه ۲ کیلوگرم , دو سال گارنتی جهت رفع اشکالات احتمالی و همراه لوازمی چون : دسته نگه دارنده ضد لرزش , قاب محافظ ایمنی , آچار و نیز مهره زیر و رو به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ جهت آشنایی بیشتر دارای مشخصه هایی همانند : قطر صفحه مینی فرز معرفی شده ۱۱۵ میلیمتر , دور آزاد آن ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد که حداکثر تعداد دوری که دستگاه به صورت آزاد می تواند در مدت یک دقیقه بچرخد را سرعت در حال بی باری می گویند .

مینی فرز ۹۰۰ وات آاگ دارای طول کابل ۴ متری و ابزاری است که از آن جهت مصارف آهنگری , سنگبری و چوب بری استفاده می شود و همچنین خوب است بدانید که تیغه های ۱۱۵ میلیمتری تا قطر ۳٫۵ سانت عمق کار را برش می زند .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است , مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

مینی-فرز-900-وات-آاگ

مینی-فرز-۹۰۰-وات-آاگ

ادامه مطلب بستن