میخ کوب جیت رونیکس

آخرین بروزرسانی: 22 شهریور 1400
میخ کوب جیت رونیکس

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • میخ کوب جیت رونیکس

    میخ کوب جیت رونیکس ساخت کشور کره و دارای خشاب کشویی سخت کاری شده از جنس آلمینیوم die-cast میباشد و لوازم جانبی این میخ کوب جیت رونیکس شلنگ فنری ۵ متری , آلن و روغن زن میباشد .

    #میخ_کوب_جیت

    #میخ_کوب_جیت_رونیکس

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی میخ کوب جیت رونیکس

میخ کوب جیت رونیکس

میخ کوب جیت رونیکس

فکر ، ایده  و تلاش ایرانی با هدف گذاری های ملی و فرا ملی در زمینه ابزار آلات صنعتی ، برند رونیکس را ساخته و پرورده است . تلاش شبانه روزی جوانان خوش فکر ایرانی در محقق ساختن ایده های ناب  و نیز ثبت این   برند در ایران ، آلمان و مادرید اسپانیا ، ریشه های شکوفایی خانواده رونیکس را رقم زده تا با ایجاد ترکیبی از قیمت ، کیفیت ، دسترسی به موقع و خدمات مناسب بتوان ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان و صنعتگران داخلی ، گامی بلند برای حضور در عرصه صادرات برداشت .

هدف گذاری رونیکس برای ایجاد یک سازمان پیشرو در عرصه ابزار آلات و تبدیل شدن به یک سازمان بین المللی و مطرح ، با بهره گیری از تکنولوژیهای روز و مطالعات علمی دقیق و عنایت به کلیه ی ایده های اصولی و خلاقانه میسر گردیده است . گروه بازرگانی رونیکس نیز در این راستا ، با تعاملات سازنده خود ضمن انتخاب بیش از ۵۰۰ تولیدکننده مطرح در ۱۱ کشور جهان ، نظارت و کنترل فنی دقیقی را توسط متخصصین خود در داخل و خارج از کشور و در تمامی مراحل تولید اعمال میدارد .

میخ کوب جیت رونیکس ساخت کشور کره میباشد که شرکت رونیکس این محصول را وارد بازار کرده است , این دستگاه از سایز ۱٫۶ تا تا ۵ سانت برای میخ است , یکی از خصیصه های این میخ کوب سبک و قدرتمند بودن آن هست ودیگر ویژگی آن دارا بودن کاور اگزوز قابل تنظیم درآن میباشد .

میخ کوب جیت رونیکس دارای خشاب کشویی سخت کاری شده از جنس آلمینیوم die-cast و نیز روکش دسته لاستیکی ارگونومیک و به همراه یک عدد شیلنگ فنری ساخت کره میباشد , از این دستگاه نصاب ها برای مصارفی چون کابینت , پارکت , لمینت و چوب استفاده میکنند و همچنین کاربرانی که لوازم کارگاهی چوب دارند این دستگاه را خریداری میکنند .

میخ کوب جیت رونیکس در ابعاد L235*W57*H248 , ظرفیت ۱۰۰ , فشار کاربردی ۴ تا ۷ KGF/CM و  ۶۰ تا ۱۰۰ PSI , سایز سوزن L1*W1.25*H15-50 , نوع سوزن F  , گیج مفتول سوزن مصرفی ۱۸ , و وزنی به اندازه ۱٫۳۲ کیلوگرم وارد بازار ابزار آلات صنعتی شده است , لوازم جانبی این میخ کوب جیت رونیکس شلنگ فنری ۵ متری , آلن و روغن زن میباشد .

 

 

ادامه مطلب بستن