منگنه کوب جیت رونیکس

آخرین بروزرسانی: 22 شهریور 1400
منگنه کوب جیت رونیکس

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • منگنه کوب جیت رونیکس

    منگنه کوب جیت رونیکس دارای سرعت منگنه کوبی بالا و کاور اگزوز قابل تنظیم , قابلیت پر کردن سریع و آسان خشاب , روکش دسته لاستیکی ارگونومیک و به همراه یک عدد شیلنگ فنری ساخت کره میباشد .

    #ابزار_رونیکس

    #منگنه_کوب_جیت_رونیکس

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی منگنه کوب جیت رونیکس

منگنه کوب جیت رونیکس

منگنه کوب جیت رونیکس

دقت در فاکتور های انسانی ( ارگونومی)  و  مطالعه در ابزار ها ، دستگاه ها ، محیط کار و مشاغل و توجه به توانایی های جسمی و فکری ، محدودیت ها و علائق انسان ها ، از طراحی یک ابزار ساده تا طراحی ابزار آلات دقیق و صنعتی ، و عنایت به الزامات گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا با خرید محصولات رونیکس ، کیفیت ، عرضه به موقع و ثبات در سیاست گذاری ها و خدمات  حمایت  را به عنوان پشتوانه خرید خود داشته باشد.

رونیکس با تامین بخشی از نیازهای صنعتگران ارجمند ، قصد ارائه بهترین ها را دارد و در این مسیر ، دست همکاران و همراهان خود را برای ارتقای این برند نام آشنای ایرانی می فشارد.

منگنه کوب جیت رونیکس ساخت کره میباشد و یک سال و نیم زمان خدمات دهی پس از فروش این محصول در نظر گرفته شده است , از این دستگاه افرادی که نصاب کابینت و مبل هست و برای مصارف افرادی که کارگاه چوب دارند به کار برده میشود , این دستگاه از منگنه ۰٫۸ تا ۱٫۶ را میل میزند .

منگنه کوب جیت رونیکس دارای سرعت منگنه کوبی بالا و کاور اگزوز قابل تنظیم , قابلیت پر کردن سریع و آسان خشاب , روکش دسته لاستیکی ارگونومیک و به همراه یک عدد شیلنگ فنری ساخت کره میباشد ,  این دستگاه را شرکت رونیکس وارد بازار کرده است , مهد ابزار مرجع ابزار آلات صنعتی محصولات مورد نیاز شما را با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب در اختیار شما قرار میدهد .

منگنه کوب جیت رونیکس در ابعاد L229*W44*H146 , ظرفیت ۱۶۰ , فشار کاربردی ۶۰ تا ۱۰۰ PSI و ۴ تا ۷ کیلوگرم بر سانتی متر , نوع سوزن ۸۰ , سایز سوزن L0.65*W0.95*H4-16 , گیج مفتول سوزن مصرفی ۲۰ و وزنی به اندازه ۰٫۹۲ کیلوگرم وارد بازار ابزار آلات صنعتی شده است .

منگنه کوب جیت رونیکس دارای لوازم جانبی مختلفی چون , آلن , روغن زن و شیلنگ فنری ۵ متری میباشد .

mahdeabzar.com-منگنه-کوب-جیت-رونیکس

منگنه-کوب-جیت-رونیکس

ادامه مطلب بستن