مرمر بر 115 توسن مدل 5083-SM

آخرین بروزرسانی: 12 مرداد 1401
مرمر بر 115 توسن مدل 5083 sm

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • مرمر بر 115 توسن مدل 5083-SM

  • جایگزین مناسب فرزهای سنگبری
  • قابلیت برش انواع سنگ , کاشی و سرامیک
  • قابلیت برش های دقیق و زاویه دار در فواصل زیاد
  • مجهز به حفاظ آلومینیومی مقاوم
  • دارای کلید برق مقاوم در برابر گرد و غبار
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی مرمر بر 115 توسن مدل 5083-SM

مرمر بر 115 توسن مدل 5083-SM

مرمر بر 115 توسن مدل 5083-SM

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد یم تا با گرده همایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید .

مرمر بر ۱۳۵۰ وات توسن دارای شستی قفل کن سوئیچ در حالت روشن , مجهز به تنظیم کننده زاویه کفه از صفر تا ۴۵ درجه , قابلیت تنظیم عمق برش و کابل برق ۳ متری می باشد , این محصول در کشور چین به تولید رسیده است و به رنگ آبی , شش ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی و وزنی به اندازه ۳٫۳ کیلوگرم به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه شده است .

مرمر بر ۱۳۵۰ وات توسن ابزاری قدرتمند و فوق العاده با گشتاور بالا، موتور محصور شده در برابر گرد و غبار ایده ال برای برش گچ، سنگ و کاشی و بتن است , فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .
مرمر بر ۱۳۵۰ وات توسن مشخصه ها و ویژگی هایی را داراست که برای شما بیان خواهیم کرد , از جمله : سرعت در حالت بی باری دستگاه ۱۳۰۰۰ دور بر دقیقه , سایز محور ۲۰ میلیمتر , قطر تیغه ۱۱۰ الی ۱۱۵ میلیمتری , عمق برش در صفر درجه ( ۱۱۵ میلیمتر ) ۳۶ میلیمتر و عمق برش در ۴۵ درجه ( ۱۱۵ میلیمتر ) ۲۳ میلیمتر بیان شده است .

مرمر بر ۱۳۵۰ وات توسن همراه لوازمی شامل : آچار مخصوص , تیغه ۱۱۵ میلیمتری (روی دستگاه ) , شیر پلاستیکی , شیلنگ , آداپتور شیلنگ در بازار م.جود می باشد .

مرمر بر 115 توسن مدل 5083-SM

مرمر بر 115 توسن مدل 5083-SM

ادامه مطلب بستن