متر لیزری ۵۰ متری دیوالت

آخرین بروزرسانی: 15 شهریور 1400
متر لیزری ۵۰ متری دیوالت

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • متر لیزری ۵۰ متری دیوالت

    متر لیزری ۵۰ متری دیوالت برای اندازه گیری مداوم , ماکزیمم و مینیمم گیری کاربرد دارد , دارای انواع توابع محاسباتی که هم حجم , مساحت و هم ارتفاع فیثاغورثی را انجام میدهد , این دستگاه کم وزن و کاربردی آسان دارد .

    #متر_لیزری_۵۰_متری

    #متر_لیزری_۵۰_متری_دیوالت

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی متر لیزری ۵۰ متری دیوالت

متر لیزری ۵۰ متری دیوالت

متر لیزری ۵۰ متری دیوالت

ابزار دیوالت که حسن شهرت شصت ساله خود را مدیون مشتریان وفادارش می داند همواره منتهای مساعی خود را در جهت حفظ این میراث ارزشمند بکار بسته است , تلاش خالصانه آنها "ارزش افزایی" روز افزون برای مصرف کنندگان گرامی است. چرا که "موجودیت" خود را ملزم به وجود آنان می داند  سازمان ابزار دیوالت یک سیستم صد در صد مشتری گراست، بدین معنا که هیچگاه "مشتری" را با " خریدار" مترادف نمی داند .

خریداری که تنها با پرداخت وجه، طرف یک معامله گذراست، اما مشتری با تشخیص مزیتهای رقابتی کالا و خدمات شرکت ، ذینفع همیشگی یک رابطه دائمی با سازمان می گردد .احترام به مشتری را در قالب پشتیبانی پایدار و همه جانبه وی محقق می سازد و با قبول این مسئولیت، عهده دار تامین بهترین و با صرفه ترین کالا و ارائه مطلوب ترین خدمات در کمترین زمان می گردد .

قدمت پنجاه و نه ساله « ابزار دیوالت» که در تاریخ تولد و تکوین« سپه» یکی از قدیمی ترین مراکز بازار سنتی ایران ریشه دوانده ، خاطره انگیز و ستودنی است و آنچه که سنگ محک اصالت و اعتبار این سابقه است، وفاداری دیرینه به کسب روزی حلال، رعایت انصاف و احترام به حقوق مشتریان است.

متر لیزری ۵۰ متری دیوالت دقت در اندازه گیری آن ۱٫۵ میلیمتر است , دارای حدود ۲۰ حافظه داخلی , این دستگاه ضد آب و ضد ضربه و نیز ضد گرد و غبار میباشد , به دلیل این ویژگی نیاز به گارانتی ندارد و میتوان از خدمات پس از فروش این دستگاه استفاده کرد , این متر لیزری ۵۰ متری دارای کیف  و دو عدد باتری و محدوده انداه گیری آن ۵۰ متر میباشد .

متر لیزری ۵۰ متری دیوالت برای اندازه گیری مداوم , ماکزیمم و مینیمم گیری کاربرد دارد , دارای انواع توابع محاسباتی که هم حجم هم مساحت و هم ارتفاع فیثاغورثی را انجام میدهد , این دستگاه کم وزن و کاربردی آسان دارد , همچنین با صفحه نمایش خوانا در نظر گرفته شده است , مهد ابزار خدمات پس از فروش این محصول را میدهد که  کالیبره دستگاه مشتریانی که آنرا می آورند انجام دهد .

mahdeabzar.com-متر-لیزری-۵۰-متری-دیوالت

متر-لیزری-۵۰-متری-دیوالت

ادامه مطلب بستن