دریل چکشی چهارشیار بوش

آخرین بروزرسانی: 25 شهریور 1400
دریل چکشی چهارشیار بوش

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل چکشی چهارشیار بوش

    دریل چکشی چهار شیار بوش دارای لوازم جانبی چون کیف , دسته و میلیه تنظیم عمق می باشد , یکی از قابلیت های مجود در این دستگاه سیستم SDS-PLUS می باشد که این ویژگی جهت تعویض سریع مته و قلم چهارشیار کاربرد دارد .

    #دریل_چکشی_چهار_شیار

    #دریل_چکشی_چهار_شیار-بوش

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل چکشی چهارشیار بوش

دریل چکشی چهارشیار بوش

دریل چکشی چهارشیار بوش

نقشه ابزار های بوش برای حرفه ای ها، در تجارت و صنعت بالاترین تکنولوژی ، عملکرد و راحتی ، که لازمه کارکرد آسان و سودمند است را ارائه میدهد , این به خاطر استفاده از مدرنترین تکنولوژی در ساخت و توسعه ابزارهاست , کیفیت ابزار برقی بوش بالاترین هدف این شرکت از آغاز تا حال بوده است .

دریل چکشی چهار شیار بوش یکی دیگر از انواع ابزار آلات صنعتی می باشد که با توان 900 وات در بازار در دسترس کاربران قرار گرفته است , این ابزار محصول کشور آلمان و به رنگ آبی موجود می باشد .

دریل چکشی چهار شیار بوش دارای خاصیت هایی چون سه کاره بودن و داشتن دسته ضربه گیر و همچنین دارای مته چهار شیار می باشد , 4.2 ژول انرژی هر ضربه ای است که یک دریل چکشی چهار شیار می تواند بزند , این محصول بوش که مته کاری در بتن را می تواند انجام دهد بین چهار تا سی و دو میلیمتر قطر مته کاری را دارا می باشد .

دریل چکشی چهار شیار بوش دارای لوازم جانبی چون کیف , دسته و میلیه تنظیم عمق می باشد , قابلیت های مجود در این دستگاه سیستم SDS-PLUS می باشد که این ویژگی جهت تعویض سریع مته و قلم چهارشیار کاربرد دارد , همچنین دارای کاهش دهنده لرزش که سیستم لرزه گیر درونی است نیز می  باشد , سیستم SDS نیز در این ابزار صنعتی موجود می باشد که جهت تعویض سریع بدون نیاز به آچار یا ابزار اضافی به کار برده می شود .

دریل چکشی چهار شیار بوش دارای کلاچ ایمنی نیز می باشد که این قابلیت زمانی به کار می آید که تیغه یا مته ی دستگاه درون کار گیر کند و دستگاه قدرت چرخاندن آن را نداشته باشد , در این هنگام دستگاه به صورت هوشمند برق را قطع کرده و خاموش می شود , بدین ترتیب از آسیب دیدن موتور الکترونیکی و سیم پیچ آن جلوگیری می شود .

مهد ابزار مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن , مهد ابزار امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است .

دریل-چکشی-چهار-شیار-بوش

دریل-چکشی-چهار-شیار-بوش

ادامه مطلب بستن