دریل چکشی پنج شیار بوش

آخرین بروزرسانی: 12 آبان 1401
دریل چکشی پنج شیار بوش

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل چکشی پنج شیار بوش

    دریل چکشی پنج شیار بوش با 1150 وات دارای قابلیت هایی مثل : مستحکم و قوی بودن , هندلینگ راحت و آسان , دارای سه نظام , دارای سیستم  کاهش دهنده درونی و … می باشد .

    #دریل_چکشی_پنج_شیار

    #دریل_چکشی_پنج_شیار_بوش

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل چکشی پنج شیار بوش

دریل چکشی پنج شیار بوش

دریل چکشی پنج شیار بوش

بهترین کیفیت در همه قسمتها این استانداردی است که ابزار برقی بوش، در هر کجای جهان که ساخته شوند رعایت میکنند و سپس در سخت ترین شرایط امتحان میشوند , زیرا بالاترین کیفیت محصولات ابزار جانبی و سرویس اولین هدف ابزار برقی بوش است , فروشندگان بوش تعلیم دیده و متخصص در رشته خود هستند و خریداران از این امر رضایت کامل دارند , سمینارهای متعدد ، دوره های آموزشی ، کتابهای راهنما و استفاده از رسانه های مدرن فروشندگان تعلیم دیده و متخصص بوش را آماده هرگونه کمک و راهنمایی به خریداران میکند .

دریل چکشی پنج شیار بوش یکی دیگر از انواع دریل ها می باشد که با توان 1150 وات توانایی دارد تا از 1500 تا 3050 ضربه در دقیقه به مکان مورد نظر کاربران بزند , دریل چکشی به جز توانایی گردشی بودن می تواند به مته هم ضربه بزند .

دریل چکشی پنج شیار بوش قابلیت سوراخکاری در بتن و دیوار را دارا می باشد و همچنین دریل چکشی به غیر از حرکت چرخشی که دارد می تواند به صورت عمود هم بر دیوار ضربه وارد کند , با این ویژگی کار برای کاربران آسان تر میشود .

دریل چکشی پنج شیار بوش دارای قابلیت هایی مثل : مستحکم و قوی بودن , هندلینگ راحت و آسان , دارای سه نظام , دارای سیستم  کاهش دهنده درونی لرزش که با این خاصیت کار برای کاربران آسان می شود , همچنین این ابزار به همراه کلاچ ایمنی در دسترس خریداران قرار گرفته است .

از دیگر ویژگی هایی که می توان برای این ابزار صنعتی بیان کرد سیستم تثبیت کننده الکترونیک و دارا بودن مته پنج شیار می باشد و همچنین قدرت توربو این دستگاه سبب می شود تا 20 در صد قدرت بیشتر در قلم کاری داشته باشد .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است.

دریل-چکشی-پنج-شیار-بوش

دریل-چکشی-پنج-شیار-بوش

ادامه مطلب بستن