دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9919-DC

آخرین بروزرسانی: 12 مرداد 1401
دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9919 dc

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9919-DC

  • دارای دو حالت کاری ( دریل – پیچ کاری )
  • مجهز به سه نظام اتوماتیک فلزی قفل شو
  • دارای کلید برق مدل گازی
  • مجهز به شستی چپ گرد و راست گرد مجزا از کلید برق
  • دسته ارگونومیک با پوشش ضد تعرق
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9919-DC

دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9919-DC

پیچ گوشتی شارژی ۱۲ ولت توسن مدل 9919-DC

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

شرکت توسن می خواهد  در مقوله ارائه خدمات در بهترین سطح کیفیت فعالیت نماید و از دیدگاه ذینفعان ، موسسان شرکت، مشتریان و جامعه بعنوان معتبرترین ،توانمندترین، حرفه ای ترین شرکت در عرصه صنعت تبدیل گردد .

دریل شارژی ۱۲ ولت توسن قابلیت سوراخ کاری در انواع مقاطع چوبی و فلزی و همچنین باز و بسته کردن پیچ را دارا می باشد , حداکثر قطر سوراخ کاری آن را در چوب ۱۵ میلیمتر و نیز در فلز ۱۰ میلیمتر بیان شده است .

دریل شارژی ۱۲ ولت توسن دارای لوازم جانبی چون : سر پیچ گوشتی چهارسو , تبدیل سر پیچ گوشتی , قلاب مخصوص کمری , باتری اضافی و شارژر می باشد و این ابزار در کشور چین به تولید سیده است و به رنگ آبی , وزنی به اندازه ۱٫۵ کیلوگرم و همچنین شش ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی به بازار ابزار آلات صنعتی عرضه کرده است .

دریل شارژی ۱۲ ولت توسن دارای وزن سبک , طراحی ارگونومیک جهت سهولت در کار , دارای روکش ضد تعرق بر روی دسته جهت جلوگیری از خستگی کاربر در عملیات طولانی مدت , دارای کیف BMC , قابلیت شارژ در یک ساعت , دارای قابلیت کنترل گشتاور , دارای کلید کنترل سرعت دور(مدل گازی) , دارای باتری با کیفیت و مرغوب و نیز مجهز به شستی چپگرد و راستگرد می باشد .

برای دریل شارژی ۱۲ ولت توسن مشخصات ویژه ای بیان شده است که جهت آشنایی بیشتر شما بیان خواهیم کرد , سرعت در حالت بی باری آن از صفر الی ۶۰۰ دور بر دقیقه , قطر سه نظام آن ۰٫۸ الی ۱۰ میلیمتر , دارای حداکثر گشتاور ۳۸ نیوتن متر و تعداد گشتاور قابل تنظیم ۱+۱۶ می باشد , نوع باتری دریل معرفی شده نیکل - کادمیوم , ظرفیت باتری ۱/۳ آمپر - ساعت و همچنین زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری یک ساعت بیان شده است .

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی مهد ابزار، بستری مناسب برای معرفی، بررسی، مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .
دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل ۹۹۱۹-DC

دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل ۹۹۱۹-DC

ادامه مطلب بستن