دریل شارژی 14 ولت هیوندای مدل HP-214L-CD

آخرین بروزرسانی: 10 اسفند 1402
دریل شارژی 14 ولت هیوندای مدل hp214l cd

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل شارژی 14 ولت هیوندای مدل HP214L-CD

  • دارای چراغ LED جهت کار در محیط های تاریک
  • مجهز به کلاچ اتوماتیک
  • شارژر با قابلیت شارژ سریع
  • مجهز به سیستم تنظیم گشتاور ( ترکمتر دار )
  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل شارژی 14 ولت هیوندای مدل HP-214L-CD

دریل شارژی 14 ولت هیوندای مدل HP-214L-CD

دریل شارژی 14 ولت هیوندای مدل HP-214L-CD

هیوندای همواره به محصولات خود ایمان داشته و معتقد است " رضایت مشتری ، نماد کیفیت بوده و کیفیت ، هدف اصلی هیوندای "  است , هیوندای با تاکید بر " پیشگام بودن در تکنولوژی و ارایه کیفیت برتر" یکی از برجسته‌ترین نام‌های تجاری , تقریباً در تمامی صنایع بوده و به اثربخش بودن خود بعنوان یک نام تجاری در حوزه های مختلف ابزار و تجهیزات صنعتی مفتخر است , نکته قابل‌توجه اینست که هیوندای از ابزار آلات و تجهیزات صنعتی خود در تمامی خطوط تولیدش استفاده می‌کند که این دلیل محکمی مبنی بر کیفیت بالا و قابل اطمینان  محصولات هیوندای می‌باشد .

دریل شارژی 14 لیتیوم هیوندای یکی دیگر از انواع ابزار آلات شارژی عرضه شده در بازار و محصولی از کشور کره  و دارای یک سال گارنتی می باشد , رنگ  این ابزار آبی و دارای لوازم جانبی چون : باتری اضافه , سر پیچ گوشتی , شارژر با قابلیت شارژ سریع , کیف BMC و با تری 1.5 آمپر ساعت سامسونگ کره می باشد .

دریل شارژی 14 لیتیوم هیوندای مجهز به چراغ LED می باشد تا کاربران اگر در محیطی تاریک مشغول به کار هستند از این ویژگی استفاده کنند , همچنین مجهز به کلاچ اتوماتیک با حداکثر گشتاور 36 نیوتن متر می باشد , از این دستگاه می توان برای سوراخ کاری در آهن , چوب و فلزات استفاده کرد .

دریل شارژی 14 لیتیوم HYUNDAI دارای کلید دیمر و نیز دارای ترکمتر می باشد تا بتوان قدرت دستگاه را مشخص کرد که با وارد کردن قدرت بیشتر پیچ های بزرگتر و با قدرت کمتر پیچ های کوچکتر را می توان باز و بسته کرد .

مهد ابزار ، امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات با برندهای مختلف، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید .

دریل شارژی 14 ولت هیوندای مدل HP-214L-CD

دریل شارژی 14 ولت هیوندای مدل HP-214L-CD

ادامه مطلب بستن