دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

آخرین بروزرسانی: 12 مرداد 1401
دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

    دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن جهت سوراخ کاری انواع قطعات فلزی و چوبی و همچنین برای باز و بسته کردن پیچ مورد استفاده قرار میگیرد که حداکثر قطر سوراخ کاری آن در چوب ۲۵ میلیمتر و در فلز ۱۰ میلیمتر بیان شده است .

    #دریل_شارژی_۱۴٫۴

    #دریل_شارژی_۱۴٫۴_توسن

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود , توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد .

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن یکی از محصولات تولیدی کشور چین می باشد که به رنگ آبی , شش ماه گارانتی جهت رفع اشکالات احتمالی , وزنی به اندازه ۱٫۷ کیلوگرم و همراه لوازم جانبی چون : سر پیچ گوشتی چهارسو , تبدیل سر پیچ گوشتی , قلاب مخصوص کمری , باتری اظافه و شارژر در بازار ابزار آلات صنعتی موحود می باشد .

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن جهت سوراخ کاری انواع قطعات فلزی و چوبی و همچنین برای باز و بسته کردن پیچ مورد استفاده قرار میگیرد , حداکثر قطر سوراخ کاری آن در چوب ۲۵ میلیمتر و حداکثر قطر سوراخ کاری در فلز ۱۰ میلیمتر بیان شده است .

قطر سه نظام دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن ۰٫۸ الی ۱۰ میلیمتر , حداکثر گشتاور آن ۴۰ نیوتن متر و تعداد گشتاور قابل تنظیم ۱+۱۶ بعضی از مشخصاتی است که برای این دستگاه بیان شده است , همچنین سرعت در حالت بی باری آن ۳۰۰ و ۱۲۰۰ دور بر دقیقه می باشد که حداکثر تعداد دوری که دستگاه به صورت آزاد می تواند در مدت یک دقیقه بچرخد را سرعت در حال بی باری می گویند .

از دیگر مشخصات و ویژگی های دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن می توان به نوع باتری نیکل - کادمیوم , ظرفیت باتری ۲ آمپر - ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ کامل باتری یک ساعت اشاره کرد ,  این دستگاه دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد , گیربکس دو حالته و ترکمتر می باشد .

برند های معروف و معتبری چون بوش، رونیکس، ماکیتا، توسن، متابو، میلواکی، دیوالت، آاگ و ... در فروشگاه مهد ابزار در دسترس شما قرار گرفته است تا با مقایسه آن ها با یکدیگر متناسب با نیاز و خواسته خودتان محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید , فروشگاه مهد ابزار به دنبال ارائه خدمات
باکیفیت، رشد روزافزون و تطابق هر چه بیشتر خود با نیاز مشتریان است .
دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

دریل شارژی ۱۴٫۴ توسن

ادامه مطلب بستن