دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای HP1240

آخرین بروزرسانی: 19 آذر 1401
دریل بتن کن 950 وات هیوندای

90% (240 نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.

4.3 (544) 358 نظرات کاربران 0 پرسش و پاسخ

انتخاب رنگ:
  • ویژگی‌های محصول
  • دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای

    دریل بتن کن ۹۵۰ واات هیوندای سه حالته می باشد یعنی برای مته زنی در آهن , دیوار و تخریب کاربرد دارد , سیستم دیمر موجود در این ابزار موجب می شود تا تعداد ضربه در دقیقه دستگاه کم یا زیاد بشود .

    #ابزار_هیوندای

    #دریل_بتن_کن_۹۵۰_وات_هیوندای

  • موارد بیشتر بستن

نقد و بررسی اجمالی دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای HP1240

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای

هیوندای همواره به محصولات خود ایمان داشته و معتقد است " رضایت مشتری ، نماد کیفیت بوده و کیفیت ، هدف اصلی هیوندای "  است , هیوندای با تاکید بر " پیشگام بودن در تکنولوژی و ارایه کیفیت برتر" یکی از برجسته‌ترین نام‌های تجاری , تقریباً در تمامی صنایع بوده و به اثربخش بودن خود بعنوان یک نام تجاری در حوزه های مختلف ابزار و تجهیزات صنعتی مفتخر است , سابقه درخشان گروه هیوندای نمادی از اقتصاد مدرن کره جنوبی بوده و متخصصان بر این باورند که در آینده نزدیک هیوندای به یکی از بازیگردانان اصلی اقتصاد جهانی تبدیل خواهد شد , هیوندای دارای شبکه فروش گسترده‌ای در ۱۹۳ کشور جهان می‌باشد .

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای محصولی از کشور کره می باشد که یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش برای مشکلات احتمالی این ابزار در نظر گرفته شده است , رنک آن آبی و تولید شده توسط شرکت هیوندای می باشد .

دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای درای وزن خالص ۵٫۲ کیلوگرم , هفت ژول توان ضربه و سرعت آزاد از ۳۷۵ تا ۷۵۰ دور در دقیقه که با قدرت ۹۵۰ وات دستگاه را به گرد در می آورد , فرکانس این ابزار ۵۰ هرتز و دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت , تعداد ۲۱۹۰ تا ۴۳۸۰ ضربه در دقیقه می باشد .

کیف BMC , مته , قلم لوازمی هستند که در دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای موجود می باشند , این ابزار دارای سیستم چهارشیار نیز می باشد , مهد ابزار مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن .

دریل بتن کن ۹۵۰ واات هیوندای سه حالته می باشد یعنی برای مته زنی در آهن , دیوار و تخریب کاربرد دارد , قطر مته کاری در بتن این دستگاه ۳۲ میلیمتر و قابلیت مته زنی در دیوار از ۶ رول پلاک تا ۲۲ لوله آب و همچنین ۳۲ لوله گاز را نیز دارا می باشد .

سیستم دیمر موجود در دریل بتن کن ۹۵۰ وات هیوندای موجب می شود تا تعداد ضربه در دقیقه دستگاه کم یا زیاد بشود .

دریل-بتن-کن-950-وات-هیوندای

دریل-بتن-کن-۹۵۰-وات-هیوندای

ادامه مطلب بستن